- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

لغو مرخصی مدیران بوشهری تا پایان انتخابات

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر از لغو مرخصی مدیران استان بوشهر تا پایان برگزاری انتخابات خبر داد.

 

به گزارش “عسلویه نیوز”  محمدحسین زارع یکشنبه‌شب در نشست شورای اداری استان بوشهر با تاکید بر لزوم تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات اظهار داشت: حضور در انتخابات به عنوان مهمترین پشتوانه نظام و رای به قانون اساسی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی به برخی از موارد قانونی در ارتباط با انتخابات اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: همه وزارت‌خانه‌ها و ادارات دولتی و نهادهای انقلابی موظف هستند تا برحسب درخواست وزارت کشور و استانداران، تا خاتمه انتخابات برای برگزاری این رویداد مهم همه امکانات و افراد و تجهیزات خود را در اختیار قرار دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر با اشاره به لزوم حضور همه مدیران برای برگزاری مطلوب انتخابات، تصریح کرد: همه مرخصی مدیران و کارکنان تا پایان زمان برگزاری انتخابات لغو و همچنین مدیران نیز حق خروج از استان را ندارند.

وی خواستار بسیج امکانات همه ادارت برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات شد و افزود: همه باید تلاش کنیم تا شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه و خلق حماسه سیاسی باشیم.

زارع تصریح کرد: با امکانات و فضایی که برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در استان بوشهر فراهم است نوید حضور حداکثری مردم در انتخابات روز جمعه ۲۴ خرداد برای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جهت خلق حماسه سیاسی می‌دهد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر ادامه داد: هرگز فعالیت‌های انتخاباتی تحت‌تاثیر فعالیت‌های عمرانی قرار نگرفته است به‌گونه‌ای که تا چند روز آینده برخی از طرح‌های عمرانی در استان افتتاح خواهند شد.

وی از ادامه فعالیت‌های سازندگی و توسعه و اجرای طرح‌های عمرانی در استان خبر داد و بیان کرد: با تدبیر استاندار بوشهر به رغم آمادگی همه جانبه برای برگزاری انتخابات، اما همه فعالیت‌های عمرانی، سازندگی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی با شدت ادامه دارد.