- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

اگر رئال آنچلوتی رامی‌خواهد،باید با ماتماس بگیرد

 سران باشگاه PSG اعلام کردند اگر رئال مادرید خواهان به خدمت گرفتن سرمربی ایتالیایی آنها است، باید با این تیم تماس بگیردرئال [1]
 
پاری‌سن‌ژرمن نسبت به اظهارات فلورنتینو پرس که اعلام کرده بود کارلو آنچلوتی یکی از گزینه‌های اصلی هدایت رئال است، واکنش نشان داد.

به گزارش فارس،یک منبع نزدیک به شیخ ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه فاش کرد که هیچ پیشنهاد رسمی برای جذب مربی ایتالیایی که هنوز یک سال از قراردادش باقی مانده، به دست آنها نرسیده و افزود: اگر رئال آنچلوتی را می‌خواهد باید با ما تماس بگیرند و پیشنهادشان را مطرح کنند.

رفتار PSG نمی‌تواند از این واضح تر باشد: باشگاه یک سرمربی دارد و توپ در زمین رئال است که حرکت را شروع کند. قهرمان لیگ فرانسه نمی‌خواهد کار را برای خروج آنچلوتی آسان کند؛ به هرحال هرچه این رفتار بیشتر او را ناراحت کند، به این معنا خواهد بود که رئال باید برای تحقق رویای سرمربی ایتالیایی که حضور در سانتیاگو برنابئو است، تلاش کند.

رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن بازار را برای پیدا کردن یک سرمربی جدید جستجو می‌کند اما تاکنون به نتیجه نرسیده است. «آنچلوتی هنوز سرمربی تیم است» جمله‌ای است که از زبان رئیس باشگاه در پاسخ به سوال درباره سرمربی آینده تیم جاری شد.

PSG که از سوی گروه سرمایه‌گذاران ورزشی قطر (QSI) حمایت می‌شود، درباره پول خردمندانه عمل می‌کند و تمایلی ندارد که سرمربی‌اش را ارزان از دست بدهد تنها به خاطر اینکه رئال مادرید او را می‌خواهد. درست مثل زمانی که باشگاهی به یک بازیکن علاقمند می‌شود، باشگاه فرانسوی هر پیشنهادی برای جذب آنچلوتی را بررسی خواهد کرد. تبصره‌ای در قرارداد وی قرار دارد که در صورت پیشنهاد بالای ۷٫۵ میلیون یورو می‌تواند تیم را ترک کند.