- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

هنرنمایی گروه الفردوس در استانهای همجوار

“عسلویه نیوز” هنرنمایی گروه الفردوس با اجرای مراسم تواشیح دراستان هرمزگان بار دیگر بر سر زبان ها افتاد.گروه الفردوس [1]

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” گروه الفردوس با اجرای برنامه های هنری و تواشیح در استانهای همجوار نام شهرستان عسلویه را بیش از پیش مطرح نمودو به همگان ثابت نمود که این شهرستان دارای استعدادهای فراوانی می باشد که از سوی مسئولین مورد بی مهری قرار گرفته اند و با پشتکار و اراده قوی و توکل بر خداوند نام گروه خود را بار دیگر بر سر زبان ها انداخت.

در پی درخشش نیروهای بومی در دیگر استانها بد ندیدیم مصاحبه ای با مدیر گروه انجام دهیم تا کاربران نیز از نحوه فعالیت گروه الفردوس شهرستان عسلویه اطلاعاتی کسب نمایند.

ولید دریایی در گفتگو با خبرنگار “عسلویه نیوز” اعضای گروه را معرفی نمود و اظهارداشت: گروه فرهنگی هنری و اسلامی الفردوس شهرستان عسلویه در سال ۱۳۸۶ تاسیس گردید و اعضاء فعال این گروه متشکل از ولید دریایی، ناجی سهمویی، احمد توانگر، زین العابدین شاطر و محمد جعفری می باشد.

وی افزود: این گروه از ابتدای شروع کار توانستند خود را به مردم نشان دهند و محبوبیت و طرفداری مردم منطقه عسلویه را جذب نمود چرا که این گروه با اجرای برنامهای فرهنگی و تواشیح متنوع و زیبا بعنوان یک ستاره درخشان در سطح استان بدرخشند و توانستند مقام اول را در شهرستان کسب نمایند و خود را نه تنها به استان بوشهر بلکه به استان های مجاور همچون فارس و هرمزگان نشان دهند و توانستند در ۹۰ درصد برنامه های استان بوشهر دعوت شوند.

مدیر گروه الفردوس افزود: با یاری خداوند منان وهمکاری بزرگوارانه امام جمعه اهل سنت شهرستان عسلویه ابراهیم محمدی که هم از لحاظ مادی و هم از لحاظ معنوی و همچنین کمکهای مالی شورای شهرستان و شهرداری عسلویه توانست هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ هنری به حد مطلوبی برسد.

دریایی افزود: در ادامه این فعالیت ها گروه الفردوس مورد حمایت مردم بخش چاه مبارک قرار گرفت که در ۲ سال اخیر توانست گروه خود را به شکل خود جوش گسترش دهد تا جایی که اعضای گروه از ۵ نفر به ۴۰ نفر افزایش یابند و برنامه های مجری گری، تواشیح، سرود،موسیقی اسلامی، تئاتر و مسابقات فرهنگی و همچنین شعر و شاعری را در دستور کار خود قرار دهد.

وی به نحوه مدیریت گروه الفردوس اشاره و اظهار داشت: گروه الفردوس دارای ۲ مدیریت خارجی و داخلی می باشد که مدیریت خارجی بر عهده ابراهیم محمدی امام جمعه اهل سنت شهرستان عسلویه و مدیریت داخلی آن برعهده اینجانب می باشد که طی سالیان اخیر تمام فعالیت های صورت گرفته بیش از ۷۰ برنامه در سطح شهرستان و استانهای همجوار می باشد که بیشتر شامل تواشیح، مسابقات قرآنی، اجرای برنامه های فرهنگی در مناسبت های ملی و جشن های ازدواج و همچنین آموزش تواشیح و سرود به کودکان می باشد.