- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

نگاهی به شماره های احتمالی بازیکنان جدید پرسپولیس

اینکه «پرسپولیس با کدام ستاره‌ها رویایی خواهد شد؟» دغدغه‌ای بود که در همه این هفته‌های مبهم سایه‌اش را بالای سر پرسپولیس می‌دیدیم.

 دغدغه‌ای که امروز جای خود را داده به پرسشی تازه‌تر و آن اینکه «سهم تازه‌واردها از پرسپولیس، کدام شماره است!» شماره‌هایی اگرچه ساده اما پر از نوستالژی و چشم‌انتظار که قرعه کدام سرخپوش به نامشان می‌افتد!

 

 آسوده‌خاطرتر از همه جواد کاظمیان است که شماره ۱۷ محبوبش را بدون شک به هیچ سرخپوش دیگری پیشکش نخواهد کرد و قرار است این پیراهن را در فصل پیش‌رو هم بر تن او ببینیم.

 

حکایت شماره هشت و علی کریمی هم همین است و کسی حتی خواب این پیراهن را هم نمی‌تواند ببیند؛ حمیدرضا علی‌عسگری هم که هفت تاریخی را همین پارسال از پرسپولیس هدیه گرفت و جز به پوشیدن دوباره این پیراهن راضی نخواهد شد و بعید است که از سوی باشگاه هم مخالفتی سر راهش ایجاد شود، همان گونه که قرار است پیراهن شماره ۱۰ همچنان در اختیار غلامرضا رضایی باشد و شماره ۱۲ به نام ایمون زاید. هادی نوروزی ۲۴ چند ساله‌اش را نگه می‌دارد و محمد قاضی هم شماره ۹ را که در یکی دو فصل پیش بر تن مازیار زارع بود، از باشگاه‌نشین‌ها وعده گرفته است.

شماره ۳ را مهرداد پولادی پس داده تا به آرزویش برسد و ۱۶ پرسپولیس را مال خود کند. او حتی از رضا شاهرودی رخصت هم گرفته تا اینگونه به هم تیم‌هایش بگوید که به پیراهن شماره ۱۶ چشم نداشته باشند.

حسین ماهینی هم با تکرار چند باره علاقه‌اش به شماره ۱۳ آن را مال خود کرد و البته خوش‌شانس هم بود که شیث رضایی به عنوان تنها مشتری شماره سیزده از پرسپولیس کنار گذاشته شد. درون دروازه هم شماره یک بی‌هیچ حرفی رسید به شهاب گردان، دروازه‌بانی که می‌شنیدیم برای «یک» ماندن باید با آسمیر آودوکیچ رقابت کند اما از خوش‌شانسی‌اش دروازه‌بان بوسنیایی هم راهی جز رفتن برایش نماند تا «یک» پرسپولیس به نام گردان سند بخورد. او امروز تنها دروازه‌بان پرسپولیس است و آسوده‌خاطر از اینکه شماره ۲۲ را کنار گذاشته‌اند برای آن گزینه خارجی که قرار است نیمکت‌نشین‌ شهاب گردان باشد.

برای شماره ۵، سیدجلال حسینی کاندیدا شده و محسن بنگر هم گفته که می‌خواهد ۶ بپوشد. هنوز البته قولی به آنها داده نشده اما به نظر می‌رسد که نزدیک‌ترین‌ها به ۵ و ۶، همین مدافعان تازه‌واردند مگر اینکه علیرضا نورمحمدی هم خواهان یکی از همین‌ها باشد. او تا پیش از این شماره ۲۰ را به تن داشت و البته با جدایی شیری که ۴ می‌پوشید و بی‌مشتری ماندن شماره ۳، شاید او هم ۲۰ را پس بدهد و برود به استقبال یک فصل تازه.

شماره ۲ هم البته فعلا خالی است، پیراهنی که صاحبش علیرضا محمد بود و معلوم نیست به چه بازیکنی می‌رسد. اگر محمد امیدهایش ناامید نشود و راهی پیدا کند برای ماندن، باز ۲ مال خودش است و در غیر این صورت، مهدی مهدوی‌کیا که سال‌ها پیراهن شماره ۲ تیم ملی بر تنش بود، ۱۹ را می‌دهد و به جای آن پیراهن ۲ پرسپولیس را می‌گیرد. عجیب‌تر از همه اما بلاتکلیفی شماره یازده است که با رفتن حسین بادامکی خالی مانده. درست مثل ۱۵، ۱۶، ۱۸، ۲۵ و ۲۶ که هنوز برای‌شان مشتری پیدا نشده و البته چشمی هم دنبالشان نیست.

 همه چشم‌ها اما دوخته شده‌اند به جای خالی نامی که قرار است پشت پیراهن شماره یازده نوشته شود و آن نام شاید محمد نوری باشد، بازیکنی که از وقتی سرخپوش شد، شماره ۱۴ را به تن کرد و امروز که «۱۱» در انتظار مشتری است، شاید نوری بدش نیاید پوشیدن آن را بگذارد کنار تجربه‌هایش. البته مهدی کریمیان و محمدرضا خلعتبری هم می‌توانند گزینه‌های خوبی باشند برای در اختیار گرفتن شماره یازدهی که خالی ماندنش عجیب است و خودش شاید سهم آخرین ستاره سرخ.

 محمد قاضی شماره پیراهن ۹ را بر تن می کند