- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

گردهمایی حماسه سیاسی بانوان استان +تصاویر

مدیرکل امور بانوان استانداری بوشهر اظهار داشت: زنان در عرصه‌های گوناگون حضور تاثیر‌گذار خود را در طول انقلاب نشان داده‌اند و درانتخابات ۲۴خرداداین حضور، حماسی خواهد شد.

 

به گزارش”عسلویه نیوز”به نقل از  روابط عمومی استانداری بوشهر،زهرا عرفان در گردهمایی حماسه سیاسی بانوان استان بوشهر با بیان اینکه بانوان در اسلام و نظام اسلامی ایران جایگاه ویژه‌ای دارند افزود: با توجه به توانمندیها و قابلیتهای چشمگیر بانوان در عرصههای  سیاسی ،فرهنگی ، اقتصادی و ورزشی این قشردر عرصه‌های گوناگون حضور تاثیر گذار خود را در جامعه نشان داده است. 
وی به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی اشاره کرد وگفت: زنان استان بوشهر که حضور فعال خود در صحنه‌های سیاسی اجتماعی همواره نشان داده‌اند این‌بار نیز در انتخابات روز جمعه ۲۴خرداد ضمن اینکه خود حضوری فعال دراین عرصه  خواهند داشت موجب  ترغیب شرکت دیگران خواهند بود.
مدیرکل امور بانوان استانداری بوشهر با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری گفت: حضور حداکثری در انتخابات موجب می شود خواب دشمنان به کابوس تبدیل شود.
عرفان با بیان اینکه بانوان بیش ازنیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می دهند گفت: حضور فعال این قشر تاثیرگذار می تواند در سرنوشت جامعه نقش آفرین باشد.
وی با بیان اینکه زنان خالق حماسه‌های سرنوشت ساز هستند، اظهار داشت: حضور با بصیرت زنان در عرصه انتخابات به عنوان یک اصل؛ موجب تقویت روحیه ملی، پیشرفت، بالندگی و بروز استعدادهای ملی می شود.
مدیرکل امور بانوان استانداری بوشهر مشارکت سیاسی را یکی از شاخصه های توسعه سیاسی نام برد و ادامه داد: بانوان در اعتماد بخشی و آگاه سازی نقش مهمی دارند و این دو موضوع مهم باید در دستور کار بانوان برای خلق حماسه سیاسی قرار گیرد.
عرفان با اشاره به نقش مهم بانوان برای خلق حماسه سیاسی گفت: بانوان در همه صحنه‌های انقلاب در صحنه حضور داشته‌اند بنابراین لازم است که برای خلق حماسه سیاسی در انتخابات روز جمعه ۲۴ خرداد نیز نقش آفرینی کنند.