- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

آرا حدادعادل به قالیباف می‌رسد

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی دکتر قالیباف در استان بوشهر گفت: با توجه به نزدیکی برنامه‌ها و افکار دکتر حداد عادل به دکتر قالیباف، آرا دکتر حداد به سمت دکتر قالیباف خواهد بود.

 

به گزارش سوک ، حجت‌الاسلام سید نورالله موسوی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: در بین ائتلاف ۲+۱، دکتر حداد عادل را بسیار پایبند به ائتلاف می‌دیدم و فردی دینمدار و ولایتمدار است و قطعا عدم حضورش در انتخابات هم ولایت محور است.

وی افزود:‌ دکتر حداد عادل به نفع جامعه اصولگرایی و ائتلاف ۲+۱ از انتخابات کناره‌گیری کرده است. یعنی آرا ایشان با توجه به نزدیکی وی با برنامه‌ها و افکار دکتر قالیباف به سمت قالیباف است.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی دکتر قالیباف در استان بوشهر خاطرنشان کرد: ‌وقتی کارنامه دکتر قالیباف نه تنها در طیف اصولگرایی بلکه در طیف اصلاح طلبان هم بررسی میکنیم متوجه می‌شویم ایشان مدیر لایق و کار بلد است.

موسوی نیا گفت:‌آنچه در کارنامه دکتر قالیباف مشاهده میکنیم ماندگار بوده و به مثابه یک حماسه است.

وی با بیان اینکه آنچه قالیباف در کارنامه دارد یک حماسه است، گفت: فعالیت‌های ایشان با فکر و برنامه‌ریزی بوده و رضایتمندی مردم را به دنبال دارد.

موسوی‌نیا اظهار داشت: مناظره‌های کاندیداها بی‌نظیر بوده و الگویی برای جهان اسلام است چراکه اخلاق در مناظره‌ها رعایت شد و صدا و سیما با کمال بی طرفی خدمات ارزنده‌ای ارائه کرد.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی دکتر قالیباف در استان بوشهر افزود: دکتر قالیباف هم با برنامه و کارنامه‌ای کارآمد و با روحیه‌ای جهادی و ایثارگرانه در مناظره‌ها حضور داشت.