- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

ایجاد ارتباط رادیویی بین مراکز درمانی پتروشیمی در پارس جنوبی

رئیس سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر از ایجاد ارتباط رادیویی بین مراکز درمانی پتروشیمی در پارس جنوبی خبر داد.

 به گزارش “عسلویه نیوز” مهرداد حسین‌زاده صبح امروز در بازدید از بیمارستان توحید جم گفت: افزایش کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی به مردم از اساسی‌ترین اهداف و برنامه‌های بهداشت و درمان صنعت نفت است و در این مسیر از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

وی افزود: هم‌اکنون این سازمان با بیش از ۳۳ مرکز بهداشتی و درمانی در سطح استان به خدمات‌رسانی به مردم و کارکنان صنعت نفت می‌پردازد و شاهد افزایش رضایت‌مندی مردم هستیم.

رئیس سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر خاطرنشان کرد: تمهیدات ویژه‌ای برای افزایش امکانات و توان موجود به کار بسته‌ایم و این امر در بهبود سرعت و کیفیت خدمات تأثیرگذار است.

حسین‌زاده از ایجاد ارتباط رادیویی بین مراکز درمانی پتروشیمی در منطقه پارس جنوبی خبر داد و تصریح کرد: با تلاش این سازمان، ارتباط مستقیم رادیویی بین مراکز درمانی پتروشیمی در منطقه عسلویه ایجاد شده است.

رئیس مراکز درمانی پتروشیمی منطقه پارس جنوبی نیز با اشاره به اهداف راه‌اندازی این طرح گفت: با همکاری صمیمانه شرکت عملیات غیرصنعتی در مرحله اول ارتباط مستقیم بین مرکز اورژانس پازارگاد و مراکز بهداشتی و درمانی پتروشیمی جم و زاگرس برقرار شده است.

علی شاه‌آبادی افزود: در مرحله بعدی امکان ارتباط رادیویی وIP PHON برای دیگر مراکز درمانی شامل پتروشیمی پردیس، آریاساسول، جم، پارس، برزویه و مبین ایجاد خواهد شد.