- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

قالیباف توجه جدی به مسائل اجتماعی را در عمل ثابت کرد

رئیس ستاد اصولگرایان قالیباف در استان بوشهر گفت: قالیباف توجه جدی به مسائل اجتماعی را در عمل ثابت کرده است.

  به گزارش “عسلویه نیوز” داود نوشادی صبح امروز در نشست با جمعی از دانشجویان و محققان علوم انسانی دشتستان گفت: در انتخابات پیش رو یکی از مسائلی که باید با جدیت به آن توجه داشته باشیم برنامه‌های کاندیداها است که رویکرد ایشان را تبیین می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: توجه جدی به حوزه مسائل و معضلات اجتماعی یکی از شاخصه‌های برنامه دکتر قالیباف است و ایشان در کارگروه‌های تخصصی معضلات و چالش‌های اجتماعی را به‌صورت دقیق مورد بررسی قرار داده‌ است.

رئیس ستاد اصولگرایان دکتر قالیباف در استان بوشهر بهبود سطح کیفی مردم را از الزامات مدیریت اجتماعی کشور دانست و گفت: دولت یازدهم باید به مسائل اجتماعی توجه جدی‌تری داشته باشد و از ابتدای کار به مدیریت و عقب‌زدن آثار آسیب‌های اجتماعی مشغول شود و در این مسیر بهبود سطح‌کیفی زندگی مردم از الزامات اساسی است.

وی عنوان کرد: قالیباف توجه جدی به مسائل اجتماعی را در عمل ثابت کرده و تحقق پلیس جامعه محور و تبدیل شهرداری از نهاد خدماتی به نهاد اجتماعی و فعالیت‌های گسترده در این زمینه نمودی از توجه ایشان به حوزه اجتماعی در رویکرد مدیریتی است.

این فعال سیاسی و رسانه‌ای عنوان کرد: نباید آسیب‌های اقتصادی که سال‌های اخیر را که بر کشور و مردم وارد آمده را نادیده گرفت و یکی از چالش‌های اساسی دولت بعدی روبه‌رو شدن با این آسیب‌ها و اثرات منفی آن بر حوزه اجتماع است؛ البته کشور توان مدیریت این چالش ها را دارا است.

نوشادی با تأکید بر این‌که مشکلات اقتصادی زندگی اجتماعی مردم را نیز تحت تأثیر قرار داده است، گفت: اقشاری که جزو قشر متوسط جامعه بودند و می‌توانستند نیازهای عمومی خانوار را کم دردسرتر تهیه کنند در سال‌های اخیر به طبقه پایین‌تر سقوط کرده و درگیر برخی آسیب‌های اجتماعی شده‌اند.

رئیس ستاد اصولگرایان قالیباف در استان بوشهر گفت: قالیباف معتقد است دولت بعدی نمی‌تواند چشم خود را به روی این آسیب‌ها ببندد و اساساً تا زخم‌های اجتماعی را درمان نکند یا در مسیر ترمیم نیندازد، نمی‌تواند به هیچ کار دیگری بپردازد.

نوشادی رهایی از سیاست‌زدگی را از ضروریات رفع معضلات اجتماعی دانست و اظهار داشت: دولت یازدهم اول باید برای رفع چنین آسیب‌هایی آستین بالا بزند و رهانیدن دولت از سیاست و تمرکز بر درمان دردهای جامعه در همین راستا است.