- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

خدمت بی منت سزاوار مردم عسلویه است

“عسلویه نیوز” حسن غلامی اظهار داشت: احساس مسئولیت در قبال مردم شهرم دلیل نام نویسی من در انتخابات بود.حسن غلامی [1]

به گزارش خبرنگار”عسلویه نیوز” حسن غلامی کاندیدای چهارمیندورهانتخابات شورای اسلامی شهر عسلویه هدف از شرکت در انتخابات به عنوان کاندیدا را احساس مسئولیت در قبال مردم دانست واظهار داشت: هدفم از شرکت درانتخابات به عنوان کاندیدا جز احساس مسئولیت درقبال مردم شهرعسلویه که سالهای سال با قناعت درکنار تأسیسات گازی در محرومیت و نا رسایی ها صبر را پیشه نموده اند خدمتی انجام دهم چیز دیگری نبوده و نخواهد بود.

وی با تاکید بر لزوم مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی تصریح کرد: وظیفه ای که بر عهده شورا گذاشته شده نه تنها رابط میان مردم و مسئولین است بلکه تکلیفی شرعی در جهت خدمت بی منت به مردم است وهمه باید در این زمینه احساس مسئولیت نمایند.

غلامی در ادامه به سوابق تحصیلی خود اشاره و اذعان داشت: مدرسه ابتدایی و راهنمایی را درشهرعسلویه گذراندم و برای ادامه تحصیل جهت گذراندن دوره متوسطه به کنگان عزیمت ودرسال ۱۳۶۶ مدرک دیلپم خودرا در رشته علوم تجربی  دریافت نموده ام درمقطع دبیرستان برای سه نوبت متوالی وبه مدت ۱۱ماه در جبهه های حق علیه باطل مشارکت نموده ام درحالیکه چهارم دبیرستان را طی می کرده ام به استخدام دولت درآمده وپس از پایان دوره متوسطه دریکی از ارگانهای دولتی مشغول کارشده ام درمدت اشتغال دراستانهای مختلفی اقامت داشته ام و درسال ۷۴در دانشگاه دولتی سیستان وبلوچستان پذیرش ودرسال ۷۸ در رشته جغرافیا با گرایش شهری لیسانس خودرا دریافت نموده ام که در سنوات اخیر مسئولیت های مختلفی داشته و در سال ۹۱ بازنشسته شدم.

کاندیدای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر عسلویه اهداف کاری واولویت ها مطرح در ارتباط باتوسعه شهرعسلویه را به ترتیب زیر مطرح نمود.
۱_ پیگیری لزوم استقرار ادارات دولتی دراسرع زمان ممکن جهت ارائه خدمات به مردم.
۲_ باتوجه به اینکه به عنوان پایتخت اقتصادی مطرح شده ولزوم ساخت ادارات در برنامه است ساختمانها بگونه ای از نظر معماری ساخته شود که پایتخت بودن شهر را توجیه کند.
۳- پیگری حضور مدیران مجرب در عسلویه جهت پی ریز بنیان شهر وشهرستان
۴_تلاش درجهت متقاعد ساختن فرمانداری واستانداری برای اعزام کارگروه کارشناس برای بررسی مشکلات زیربنایی شهر وشهرستان.
۵_درارتباط با شهرداری وباتوجه به افزلیش اعتبارات تلاش در استان تدوین برنامه های کوتاه مدت بلندمدت وبرنامه ریزی درساخت پروژه های اولویت دار و مورد نیاز مردم.
۶_درخصوص اشتغال ورفع بیکاری نیروی های بومی علل یابی در پذیرش نیروی بومی ایجاد هماهنگی با مسئولین زیربط با استفاده از مصوبه هیئت دولت واقدام درراستای
الف:ادغام دواداره کار واشتغال
ب: تقویت اداره کار تحت حاکمیت فرمانداری وموجود در شهر
ج: ملزم نمودن پیمانکاران در جذب نیروی بومی از طرف کارفرما باتوجه به مصوبه هیئت دولت
۷_ بررسی گرانی های موجود در شهر
– گرانی بگونه ای است که افراد هیچگونه ضابطه ای را رعایت ننموده ومردم خریدهای ساختمانی را از روستا تهیه می نمایند
۸_ پیگیری موضوع آلایندگی
وی در ادامه افزود: پیگیری این موضوع با راهکارجدید که همانگونه که آلایندگی سلامت افراد را مورد هدف قرار می دهد کمکهای شرکت ها باید در راستای سلامت مردم باشد یعنی افزایش خدمات درمانی وارائه راه حلهای مستقیم ومرتبط با سلامت افراد صورت گیرد.
غلامی در پایان اظهار داشت: انجام چک آب های نوبه ای از مردم با همکاری خانه بهداشت عسلویه و بصورت رایگان توسط شرکت ها نیز امری ضروری است که با تلاش همه جانبه تحقق خواهد یافت وهمچنین مردم باید به این نکته توجه داشته باشند که برای ساختن عسلویه علاوه برشورای شهر تمام مردم شهر باید در پیگیری مطالبات منطقی سهیم وتأثیرگذار باشند تا در حداقل زمان ممکن عسلویه را به عنوان پایتخت اقتصادی بصورت واقعی مشاهده نمود.