- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

حضور قاری بین المللی قرآن کریم در بوشهر

عسلویه نیوزدبیر شورای هیئات مذهبی استان بوشهر در جلسه با مسئولان کمیته های شورای هیئات مذهبی که در محل سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، از برگزاری مراسم پرفیض محفل انسی با قرآن با عنوان ” فصل نیایش ” در شهرستان های بوشهر و دشتی خبر داد.

به گزارش “عسلویه نیوز” به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، حامد فکوری، دبیر شورای هیئات مذهبی استان بوشهر در جلسه با مسئولان کمیته های شورای هیئات مذهبی که در محل سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، از برگزاری مراسم پرفیض محفل انسی با قرآن با عنوان ” فصل نیایش ” در شهرستان های بوشهر و دشتی خبر داد.

 

وی در ادامه افزود: مراسم محفل انسی با قرآن دوشنبه ۲۳/۳/۹۰ در مسجد حضرت زهرا سلام الله علیها کوی دواس شهر بوشهر و سه شنبه ۲۴/۳/۹۰ در مسجد امیرالمومنین علیه السلام شهر خورموج با حضور قاری بین المللی قرآن کریم استاد حاج حامد شاکر نژاد که از سوی استانداری بوشهر، اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، دارالقرآن آل یاسین بوشهر و شورای هیئات مذهبی بوشهر برگزار می شود.

فکوری گفت : به فرموده مقام معظم رهبری ، قرآن کتاب معرفت و برکت است و بسیاری از ظلمات و ابهامات از قلب و روح انسان به برکت قرآن زدوده می شود.

دبیر شورای هیئات مذهبی استان بوشهر در ادامه اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از قیام عاشورا و کلام وحی است و ما باید با تأسی از کلام وحی و عمل به آن جامعه را کاملا قرآنی کنیم زیرا که تنها کتابی که هم آینده و هم گذشته از آن حبر داده است قرآن کریم است .

حامد فکوری گفت : همه ما باید به گونه ای با قرآن انس پیدا کنیم که خشوع در دل ایجاد شود و دل را به یاد خدا بیندازد . وی از معرفت ، نجات ، سلامت و رشد و تعالی به عنوان دست آوردهای قرآن کریم یادکرد و افزود : همه اینها با انس و تدبر در آیات این کتاب الهی به دست می آید.

وی در پایان برگزاری مراسم مخفل انس با قرآن در این استان را گام ارزشمندی برای تقویت بعد دینی منطقه و شناخت توانایی قرآن پژوهان بوشهری عنوان کرد.