- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

رشد ۲۳ درصدی تولید میعانات گازی در عسلویه

مدیرعامل مجتمع گازی پارس‌جنوبی در نشست با خانواده‌های کارکنان مجتمع گازی و مدیران ارشد پارس‌جنوبی گفت: تولید حداکثری گاز و حفظ کیفیت کار از مهم‌ترین برنامه‌های این مجتمع است و تلاش داریم همانند سال گذشته در سال جاری نیز در این امر موفق شویم.
شعبان‌پور از رشد ۲۳ درصدی تولید میعانات گازی در پارس‌جنوبی خبر داد و افزود: در سال گذشته بیش از ۹۲ میلیون بشکه میعانات گازی در پنج پالایشگاه این مجتمع گازی تولید شد که نسبت به سال قبل از آن با رشد ۲۳ درصدی مواجه شده‌ایم که اهمیت بالایی دارد.
مدیرعامل مجتمع گازی همچنین از رشد ۵۷ درصدی تولید پروپان در مجتمع گاز پارس‌جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۶۷۱ هزار تن پروپان و ۳۷۴ هزار تن بوتان در این مجتمع تولید شد که شاهد رشد ۵۷ درصدی تولید پروپان و ۳۵ درصدی تولید بوتان در این مجتمع هستیم.
شعبان‌پور از رشد ۴۸ درصدی اتان خبر داد و تصریح کرد: در سال گذشته بیش از ۶۷۵ هزار تن اتان در این مجتمع گازی تولید شده که رشد بسیار خوبی را نشان می‌دهد.
وی در ادامه با اشاره به سهم ۴۰ درصدی مجتمع گازی از سبد تولید گاز کشور گفت: این امر مهم در واقع مرهون پشتیبانی خانواده‌های پرسنل است و بدون تردید همراهی، همدلی و پشتیبانی خانواده‌های پرسنل مجتمع که در شهرک ساکن هستند ضامن موفقیت ما در استمرار تولید است.
مدیرعامل مجتمع گازی پارس جنوبی به نامگذاری سال جاری به‌ نام جهاد اقتصادی و سفر مقام معظم رهبری به عسلویه در ابتدای سال اشاره کرد و ابراز داشت: این نامگذاری از سوی مقام عظمای ولایت با هدفی والا صورت پذیرفته و بازدید ایشان از پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی در روزهای آغازین امسال نشان از اهمیت و جایگاه این پایتخت انرژی در روند توسعه جهادگونه اقتصاد کشور و تعالی آن در سطح جهان دارد و تکلیف ما را در این زمینه روشن و مشخص می‌کند.
شعبان‌پور در بخش دیگری از سخنان خود فعالیت‌های مسئولان شرکت خدمات غیر صنعتی برای رفاه حال خانواده‌های ساکن را تحسین ‌برانگیز و قابل تقدیر خواند و افزود: باید به‌ پاس زحمات و تلاش مدیریت و کارکنان شرکت خدمات غیر صنعتی جشن گرفت، زیرا عاشقانه به خانواده‌ها خدمت می‌کنند.
جانشین روابط عمومی مجتمع پارس جنوبی نیز گفت: خانواده‌ها در واقع پشتوانه و سرمایه اصلی مجتمع گاز پارس جنوبی در موفقیت‌های اخیر هستند.
محمد نوروزی تصریح کرد: تمام موفقیت‌های مجتمع پارس جنوبی در عرصه تولید و رشد و توسعه به پشتوانه و همراهی خانواده‌های گرامی این شرکت میسر شده و باید به شکل شایسته‌ای مورد تقدیر قرار گیرند.
در ادامه این نشست صمیمی نیز نمایندگان خانواده‌ها به بیان پیشنهادات خود برای بهبود وضعیت پرداختند و خواستار همکاری مسئولان شدند.
بهبود وضعیت بهداشتی درمانی، نصب آسانسور، بهبود وضعیت آب‌رسانی، سیستم‌های خنک کننده، حمل‌ونقل شهرک، مهدکودک‌ها، طرح‌های اوقات فراغت فرزندان، تورهای تفریحی و کیفیت مدارس شهرک از مهم‌ترین خواسته‌های خانواده‌ها بود.