- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

صیانت از آرای مردم کنگان با ۱۵۰۰ نفر عوامل اجرایی و امنیتی

فرماندار کنگان از صیانت از آرای مردم کنگان با ۱۵۰۰ نفر عوامل اجرایی و امنیتی خبر داد.

به گزارش “عسلویه نیوز” عباس تبرکی صبح امروز در نشست با عوامل برگزاری انتخابات اظهار داشت: انتخابات نماد حماسه سیاسی است و باید با همکاری و تلاش برای خلق این حماسه اهتمام ورزیم.

وی افزود: از همه امکانات و توان موجود برای برگزاری مطلوب انتخابات بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

فرماندار شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: به همه مردم وعده می‌دهیم که هم امانت‌دار خوبی باشیم و هم با تمام توان از آرای آنها صیانت و حفاظت کنیم.

تبرکی با بیان اینکه این نخستین تجربه شهرستان در برگزاری همزمان ۲ انتخابات همزمان است، افزود: یک هزار و ۵۰۰ نفر از عوامل اجرایی و امنیتی در برگزاری انتخابات در شهرستان کنگان با ما مشارکت خواهند داشت.

فرماندار کنگان یادآور شد: شعبه‌های متفاوتی در نقاط مختلف شهرستان برای راحتی مردم شریف شهرستان کنگان پیش بینی شده و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی گفت: عوامل انتخابات در شهرستان کنگان از ۲۱ فروردین ماه برای شورای شهر و از ۱۷ اردیبهشت ماه برای ریاست جمهوری همه مسایل مربوط به انتخابات را رصد و بررسی کرده‌اند.

تبرکی حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات را مایه اعتلا و کارایی نظام دانست و افزود: حضور مردم بیمه کردن نظام و پاسداری از خون شهیدان است.

وی بیان کرد: این روز، بزرگ و تاریخی است و همه به ندای رهبری لبیک خواهند گفت.

فرماندار کنگان با توصیه به کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان کنگان برای حفظ فضای آرام و به دور از هرگونه تخریب گفت: کاندیداها و طرفداران آنها فضا را بر مبنای فضای دوستی، محبت، اخوت و مهربانی بگذارند وهمه برای خلق حماسه سیاسی اهتمام ورزیم.