- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

اهل سنت عسلویه به سمت قالیباف گرایش دارند

مسئول کمیته اهل تسنن ستاد اصولگرایان قالیباف در شهرستان عسلویه گفت: اهل سنت عسلویه به سمت قالیباف گرایش دارند.قالیباف [1]

  به گزارش ” عسلویه نیوز” سلطان رزم‌آرا ظهر دیروز در نشست با رئیس ستاد اصولگرایان قالیباف در استان بوشهر اظهار داشت: اهل تسنن استان بوشهر همیشه به تحقق اهداف نظام اسلامی توجه داشته‌اند و در این مسیر حرکت کرده‌اند.

مسئول کمیته اهل تسنن ستاد اصولگرایان قالیباف در شهرستان عسلویه خاطر نشان کرد: پس از پخش سه مرحله مناظره تلویزیونی کاندیداهای ریاست‌جمهوری از رسانه ملی و بررسی مواضع نامزدهای ریاست‌جمهوری، مردم مواضع قالیباف را به سایر کاندیداها ترجیح داده‌اند.

رزم‌آرا بیان داشت: اهل سنت شهرستان عسلویه به سمت قالیباف گرایش دارند و با قاطعیت هر چه تمام از ایشان حمایت می‌کنند.

وی اضافه کرد: در روزهای گذشته با شوراهای محلی روستاها و ریش‌سفیدان مناطق شهری و ۲۲ روستای شهرستان عسلویه مذاکرات اساسی داشته‌ایم و تمام آنها صراحتا حمایت خود را از دکتر قالیباف اعلام کرده‌اند.

مسئول کمیته اهل تسنن ستاد اصولگرایان قالیباف در شهرستان عسلویه گفت: مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اساسی‌ترین مشکلی است که مردم با آن مواجه هستند و انتظار دارند رئیس‌جمهور آینده با تمام قوا نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنند.

رزم‌آرا ابراز داشت: برنامه اقتصادی دکتر قالیباف برنامه جامع، دقیق، کارشناسانه و موشکافانه است و ما اعتقاد داریم با چنین برنامه‌ای می‌توان مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را به‌ بهترین شکل ممکن برطرف کرد.

این مسئول عنوان کرد: رفع مشکل اشتغال جوانان از دغدغه‌های اساسی است که در شهرستان عسلویه شاهد هستیم و برنامه دولت قالیباف برای رفع مشکل اشتغال برنامه‌ای دقیق و عملیاتی است.

وی با انتقاد از مسائل تبعیضی در صنایع موجود در شهرستان عسلویه یادآور شد: در شرایطی که بسیاری از جوانان شهرستان عسلویه با مشکلات بیکاری و اشتغال مواجه هستند، شاهد اشتغال نیروهای غیر بومی در شرکت‌های منطقه هستیم و با وجود منابع عظیم و فرصت‌های شغلی در شهرستان عسلویه بیکاری جوانان به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

رئیس ستاد اصولگرایان قالیباف در استان بوشهر نیز در ادامه اذعان داشت: قالیباف امروز با شناخت دقیق از مشکلات تمامی استان‌ها و شهرستان‌های کشور وارد صحنه انتخابات شده و امروز اطمینان داریم با اجرای برنامه‌های دکتر قالیباف مشکلات استان بوشهر رفع می‌شود.

داوود نوشادی خاطر نشان کرد: آنچه امروز ما در استان بوشهر شاهد هستیم اجماع تمامی اقشار و آحاد مردم به قالیباف است و امیدواریم با همت و تلاش همه‌جانبه هواداران قالیباف شاهد پیروزی ایشان در حماسه سیاسی ۲۴ خرداد باشیم./فارس