- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

بخش اورژانس قلب مرکز فوق تخصصی قلب بوشهر آغاز به کار کرد

رئیس بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر گفت: بخش اورژانس قلب مرکز فوق تخصصی قلب بوشهر آغاز به کار کرد

 

به گزارش “عسلویه نیوز” دکتر سعید کشمیری عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این بیمارستان، اظهار داشت: بخش اورژانس قلب مرکز فوق تخصصی قلب بوشهر پس از کنترل نهایی تجهیزات و ضدعفونی کردن کامل بخش از امروز بیمار می‌پذیرد.

وی اضافه کرد: این بخش دارای امکانات کامل مانند بخش ccu است و به صورت شبانه روزی آماده ارایه خدمات تخصصی به همشهریان است.

این مقام مسئول افزود: در این بخش پزشک متخصص به صورت مقیم حضور دارد ودر تمام ساعات شبانه روز بیماران قلبی را مورد معاینه قرار می دهد.

دکتر کشمیری با اشاره به موقعیت بخش اورژانس قلب گفت: این بخش که در مرکزفوق تخصصی قلب بوشهر واقع است قابلیت دسترسی سریع به بخش های اینترونشن (آنژیوگرافی، آنژیوپلاستی و …)، جراحی قلب و ccuرا دارد که موجب سهولت در روند درمان بیماران می شود.

وی با اشاره به اینکه برای تجهیز بخش اورژانس قلب بیش از ده میلیارد ریال هزینه شده است، گفت: درمانگاه‌های تخصصی قلب، بخش باز توانی قلب و بخش جراحی قلب کودکان از جمله بخش‌هایی است که در آینده برای مرکز قلب بوشهر اضافه خواهد شد.

بخش اورژانس مرکز فوق تخصصی قلب بوشهر در تاریخ هفتم خرداد ماه توسط معاون اول رییس جمهور افتتاح شد و پس از طی مراحل کنترل و ضدعفونی تجهیزات رسماً پذیرش بیمار دارد.