- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

دختری پس از ۲۶ سال قاتل پدرش را در اینترنت یافت!

سانتوز متهم است در نوامبر سال ۱۹۸۶ در حالی که ۱۶ سال بیشتر نداشت، به دنبال یک مشاجره لفظی، خوزه مارتینز شهروند اهل دومینیکن را در مقابل رستورانش از ناحیه سر هدف گلوله قرار داده و به قتل می‌رساند.
یک دختر ۳۶ ساله ساکن نیویورک توانست با کمک اینترنت قاتل پدرش را پس از ۲۶ سال شناسایی کند.به گزارش ایسنا، جوزلین مارتینز پس از قتل پدرش هرگز از پا نایستاد و به طور مستقل و با کمک اینترنت به جستجو در شبکه‌های اجتماعی و وب ‌سایت‌هایی نظیر فیسبوک و مای اسپیس پرداخت، ولی به نتیجه نمی‌رسید.
وی پس از دو سال جستجو در این سایت‌ها و نتیجه نگرفتن نهایتا به سایت “بک گراند” که اطلاعاتی راجع به افراد را از منابع مختلف جمع‌آوری می‌کند، مراجعه کرده و با یافتن نام “جوستو سانتوز” ۴۳ ساله موفق به حل معمای قتل پدرش پس از ۲۶ سال می‌شود. او با جستجو در این سایت متوجه می‌شود جوستو سانتوز، مدیرعامل یک شرکت سرایداری است.

 

به گزارش بی بی سی، سانتوز متهم است در نوامبر سال ۱۹۸۶ در حالی که ۱۶ سال بیشتر نداشت، به دنبال یک مشاجره لفظی، خوزه مارتینز شهروند اهل دومینیکن را در مقابل رستورانش از ناحیه سر هدف گلوله قرار داده و به قتل می‌رساند.

 

در سال ۲۰۰۶، دختر مقتول تصمیم می‌گیرد به طور شخصی برای یافتن قاتل پدرش دست به کار شود.