- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

استقرار ۴۰ شعبه اخذ رأی در شهرستان عسلویه

فرماندار عسلویه از استقرار ۴۰ شعبه اخذ رأی در شهرستان عسلویه خبر داد.صندوق رای [1]

مجید محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار”عسلویه نیوز”  اظهار داشت: امروز یک روز مهم و تعیین‌کننده در ایران اسلامی است و مردم با حضور باشکوه خود در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند.

وی افزود: مقام معظم رهبری در آغاز سال ۹۲، امسال را به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری فرمودند و شرکت در انتخابات در واقع نماد حماسه سیاسی است و همه باید در راستای خلق حماسه تلاش کنیم.

فرماندار عسلویه با اشاره به برگزاری بیش از ۳۰ انتخابات در سه دهه خاطر نشان کرد: در تمام انتخابات گذشته در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شاهد حضور و مشارکت بالای مردم بوده‌ایم و به فضل خدا امروز نیز هم در انتخابات شورها و هم در انتخابات ریاست جمهوری شاهد مشارکت بالای مردم خواهیم بود.

محمودی از استقرار ۴۰ شعبه اخذ رأی در شهرستان عسلویه خبر داد و گفت: انتظار داریم مردم از دقایق ابتدایی رأی خود را به صندوق‌ها بریزند.

فرماندار عسلویه بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تعداد هشت شعبه از شعب اخذ رأی شهرستان عسلویه در شهرها و ۳۲ شعبه در روستاها پیش‌بینی شده است.

محمودی با تأکید بر لزوم ایجاد نظم و انضباط در شعب اخذ رأی گفت: در زمان برگزاری انتخابات با هرگونه بی‌نظمی در شعب به شدت برخورد می‌شود و اجازه عرض اندام را به متخلفان نمی‌دهیم.

وی افزود: مردم عسلویه اعم از شیعه و سنی در انتخابات شرکت می‌کنند و دشمنان را ناامید و ناکام می‌کنند.