- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

نجار:زمان اخذ رای حتما تمدید می شود

وزیر کشور پس از بازدید از روند اخذ رای در مسجد لرزاده، گفت: با توجه به شور و نشاط مردم و خبرهای رسیده از سراسر کشور حتما زمان انتخابات تمدید خواهد شد.

 

 

به گزارش مهر، مصطفی محمد نجار وزیر کشور پس از آنکه از روند اخذ رای در شعبه مسجد لرزاده بازدید کرد، در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر ۶۰ هزار شعبه در کشور داریم که خبرهای رسیده از سراسر کشور نشان می دهد همه مردم با شور و نشاط در پای صندوق های رای حضور پیدا کرده اند.

وی ادامه داد: انتخابات یک حق است و حق هر کسی این است که در انتخابات حضور داشته باشد و دین خود را به شهدا و امام (ره) ادا کند. مردمسالاری دینی یعنی اینکه همه چیز به دست مردم باشد و این نوع نگرش در کشور ما برقرار است.

وزیر کشور در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آمریکایی ها اعلام کردند انتخابات ایران آزاد نیست، گفت: کشور آمریکا در کنار بزرگی ملت ایران احساس کوچکی می کند. دشمنان با تبلیغات خود سعی دارند مردم ما را مایوس کنند لذا فضای مجازی را به کار گرفتند تا مشکلات کنونی کشور را بزرگ تر از آنچه که هست نشان دهند ولی بزرگی ملت ایران بسیار زیاد است. آنها می خواهند با این کارها و سخنان سیاه نمایی کنند.

محمد نجار در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه ساز و کار انتخابات تاکنون به چه نحوی پیش رفته است، گفت: بنده به عنوان وزیر کشور می گویم که ساز و کار انتخابات بر اساس قانون اساسی و انتخابات پیش می رود و به هیچ وجه خدشه پذیر نیست.

وی ادامه داد: در انتخابات ریاست جمهوری های گذشته شاهد بوده ایم که رئیس جمهور سلایقش متفاوت با رئیس جمهور قبلی بوده و این نشان دهنده سلامت کامل انتخابات است. روند برگزاری انتخابات تاکنون بسیار خوب بوده لذا بنا به تشخیص حتما زمان برگزاری انتخابات تمدید می شود.

نجار در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه نتایج انتخابات چه زمانی اعلام می شود، گفت: باید صبور باشیم، برای ما شفافیت و دقت بالاتر از سرعت است. با توجه به تمهیدات و طراحی هایی که در برگزاری انتخابات داشته ایم امیدواریم نتایج انتخابات را با سرعت بیشتر نسبت به گذشته اعلام کنیم.