- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

برگزاری انتخابات در ۱۲ شهر و روستای کنگان

فرماندار کنگان از برگزاری انتخابات در ۱۲ شهر و روستای کنگان خبر داد.

عباس تبرکی امروز در گفت‌وگو با “عسلویه نیوز”  اظهار داشت: امروز ۲۴ خرداد یک روز مهم است و همه مردم ایران اسلامی آماده لبیک به ندای مقام معظم رهبری هستند.

وی افزود: مقام معظم رهبری بر اساس تدبیر و حکمت به نامگذاری سال‌ها اقدام می‌کنند و نامگذاری امسال نشان دهنده تدبیر بالای ایشان است.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: حضور حداکثری مردم و خلق حماسه سیاسی امری مهم است و مردم بار دیگر با حضوری باشکوه موجبات ناکامی و یأس دشمنان را فراهم می‌کنند.

تبرکی تصریح کرد: با تلاش دسته‌جمعی تمام سازوکارهای لازم برای برگزاری مطلوب انتخابات فراهم شده و عوامل اجرایی و نظارت در آمادگی کامل قرار دارند.

وی از فعالیت ۱۲۰۰ نفر برای برگزاری انتخابات در شهرستان کنگان خبر داد و ابراز داشت: با برنامه‌ریزی و تلاش انجام شده، تعداد یک‌هزار و ۲۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی و نظارتی کار اجرا و نظارت بر انتخابات را در شهرستان کنگان به عهده دارند.

فرماندار کنگان از برگزاری انتخابات در ۱۲ شهر و روستای کنگان خبر داد و ابراز داشت: انتخابات در سه شهر و ۹ روستای شهرستان کنگان برگزار می‌شود.

تبرکی افزود: به حول و قوه الهی در تمام شهرها و روستاهای واجد شرایط انتخابات با شکوه و باکیفیت برگزار می‌شود و امیدواریم انتخاباتی بی‌نظیر را شاهد باشیم.

تبرکی بیان داشت: ۱۲۳ نفر در سطح شهرستان کنگان به عنوان کاندیدای شوراهای اسلامی شهر و روستا تایید صلاحیت شده‌اند و با هم رقابت خواهند کرد.