- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

منچستر با ۶۰ میلیون پوند رونالدو را بازمی‌گرداند

 سران منچستریونایتد در حال بررسی برای ارائه پیشنهادی ۶۰ میلیون پوندی برای بازگرداندن ستاره پرتغالی به اولدترافورد هستند.رونالدو [1]

پس از آنکه کریستیانو رونالدو در صفحه توییتر خود هرگونه صحبت بر سر تمدید قرارداد با رئال مادرید را رد کرد، سران منچستریونایتد بار دیگر برای جذب او دست به کار شدند.

به گزارش فارس، در تحلیل‌های جدیدی که در نشریه‌های انگلیسی به چاپ رسیده‌اند آورده شده که رد شدن گفت‌وگو بر سر تمدید قرارداد رونالدو با رئال مادرید، منچستریونایتد را با امیدهای جدیدی برای بازگرداندن ستاره پرتغالی به اولدترافورد روبه‌رو کرده است.

گفته می‌شود یونایتدها روی پیشنهاد ۶۰ میلیون پوندی و دستمزد هفته‌ای ۲۵۰ هزار پوند کار می‌کنند. این مبلغ با همکاری شرکت‌های نایکی و شورلت خواهد بود که امکان رخ دادن این انتقال را افزایش می‌دهند.

رونالدو در صفحه اختصاصی توییتر خود نوشته:‌ «تمامی صحبت‌هایی که در مورد تمدید قرارداد با رئال مادرید منتشر شده دروغ هستند.»

با توجه به اینکه این کار رونالدو بسیار دور از ذهن بوده است ولی در نهایت به تمامی گمانه‌زنی‌های موجود مبنی بر ماندن این بازیکن در رئال مادرید پایان داده است.