- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

عابدینی: تاج باید زیر نظر هیئت رئیسه کار کند

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ گفت: مهدی تاج باید زیر نظر هیئت رئیسه سازمان لیگ کار کند و تاکنون جلسه‌ای نداشتیم.عابدینی [1]
  
امیر عابدینی در مورد وضعیت تیم ملی ایران گفت: بعد از بازی با قطر هم گفتم تیم ایران به هارمونی رسیده است اما هنوز ظرفیت‌های لازم و بالاتری را که باید در تیم ملی ببینیم شاهدش نیستیم. در واقع هنوز فوتبال ملی ما از کل بضاعتش استفاده نکرده است اما تیم ملی یک شخصیت تیمی پیدا کرده که باعث دلگرمی است.

به گزارش فارس ، وی ادامه داد: اما آنچه در فوتبال ما می‌گذرد مایه تاسف است، زیرا ۱۸ تیم لیگ برتری نتوانسته است یک مهاجم به تیم ملی بدهند و در نهایت مهاجم تیم ملی را از لژیونرها آوردیم،استفاده از لژیونرها عیبی ندارد اما اینکه فوتبال ما هنوز نتوانسته جانشینی برای علی دایی بسازد باعث نگرانی است، باید برای رشد و پیشرفت کیفی فوتبالمان فکری بکنیم.

عابدینی با اشاره به دیدار ایران و کره در روز سه شنبه گفت: کی‌روش سیستم کره را خوب می‌شناسد، انها بر حمله تبدیل به سیستم ۴-۲-۴ می‌شوند و سانتر‌های خوبی را از جناحین انجام می‌دهد، ما اگر در نیمه اول کره گلی نخوریم به این تیم نمی‌بازیم.

مدیر عامل باشگاه دانمارک در مورد اظهارات سرمربی کره علیه ایران گفت: آنها فرهنگ ما را نمی‌شناسند، اگر این گونه بود بعد از آن حرف‌ها سریعأ از ایران عذرخواهی می‌کردند. شاید ما ایرانی‌ها بین خودمان مشکل زیاد داشته باشیم اما برخی خارجی‌ها آن‌ها را بزرگ نمایی می‌کنند، ضمن اینکه نمی‌دانند ما مهیمان نواز هستیم و همواره از خارجی‌هایی که میهمان ما بودند به بهترین شکل پذیرایی کردیم، حرف‌های سرمربی کره همیت ملی ما را بیشتر کرد، البته سرمربی کره جایگاه اخلاقی و فرهنگی ندارد که بخواهد در مورد ایران حرف بزند، قطعا بازیکنان ما در زمین پاسخ منطقی به او خواهند داد.

عضو هئیت رئیسه سازمان لیگ در مورد وضعیت این سازمان اظهار داشت: متاسفانه عادت کردیم که خرد جمعی را فدای خرد شخصی کنیم، در این مدتی که من به هئیت رئیسه سازمان لیگ آمدم هیچ جلسه‌ای بین اعضای هیئت رئیسه برگزار نشده است و فقط بخشنامه و آیین نامه صادر می شود، نمی‌دانم اینها در کجا مصوب می‌شوند، اگر قرار است مصوبات هیئت رئیسه قبلی اجرا شود پس چرا هیئت رئیسه جدید انتخاب کردند، اگر هم قرار است تصمیمات جدید برای کارهای نوین گرفته شود، باید جلسات هیئت رئیسه برگزار شود، قطعا خود دوستان در سازمان لیگ می‌دانند که ایرادهای زیادی در این سازمان وجود دارد و اینکه ما یک اختتامیه خوب برگزار کرده‌ایم و یا اینکه یک افتتاحیه خوب قرار است برگزار کنیم مایه دلخوشی نباید باشد.

وی افزود: هیئت رئیسه سازمان لیگ نمایندگان همه فوتبال کشور هستند و رئیس سازمان لیگ باید به آنها گزارش دهد و در واقع تاج باید زیر نظر هیئت رئیسه کار کند و هیئت رئیسه نیز پاسخگوی مجمع باشد، اینکه ما به مجمع سازمان لیگ بگوییم خبر نداشتیم و از تصمیم گیری‌ها بی اطلاع بودیم درست نیست، باید کار روی روال درستش پیش برود اگر غیر از این باشد حرفهای زیادی برای گفتن خواهم داشت.

عابدینی در مورد اینکه این حرفها را به خود تاج گفته است یا نه گفت: من نباید اینها را به تاج بگویم، هیئت رئیسه برای چه انتخاب شده است؟ تاج رئیس سازمان لیگ است نه رئیس هیئت رئیسه، او باید به ما پاسخگو باشد. تاج اهل تعامل است اما ما هم باید از تصمیم گیری‌ها با خبر باشیم قبل از اینکه شروع به کار کنیم به ما گفتند در فلان روز و فلان تاریخ مسابقات شروع می‌شود بدون آنکه کنکاش و بررسی در موردش انجام شود . ما نمی‌دانیم بودجه به چه صورت باید تقسیم شود و درآمدها چگونه است.

عابدینی تصریح کرد: اطلاعی از اسپانسرهای میدانی و محیطی و نحوه قرارداد آنها نداریم و اینکه اسپانسرها قراردادشان باید تمدید شود یا اسپانسر جدیدی باید جذب کرد. وضعیت حق پخش صدا و سیما مشخص نیست، نباید فرصت سوزی کنیم و مدام در رسانه‌ها بگوییم انشاالله مسابقات خوب برگزار می‌شود. من در هرجایی که کار کنم باید طبق روال قانونی کارها انجام شود.