- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

خلق حماسه سیاسی در پایتخت انرژی کشور

مردم منطقه عسلویه و شاغلان در پارس جنوبی با شرکت در انتخابات در خلق حماسه سیاسی مشارکت کردند.رای [1]

به گزارش ” عسلویه نیوز” از ساعات ابتدایی صبح دیروز مردم عسلویه اعم از شیعه و سنی با حضور پای صندوق‌های رای در خلق حماسه سیاسی مشارکت کردند.

بر اساس این گزارش، مردم شهرها و روستاهای مختلف شهرستان عسلویه با شور و نشاط خاصی پای صندوق‌ها حاضر شدند و به نامزدهای مورد علاقه خود رای دادند.

فرماندار شهرستان عسلویه در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده و حضور باشکوه در پای صندوق رای نماد حماسه سیاسی است.

مجید محمودی گفت: مردم عسلویه حماسه‌ای بی‌نظیر خلق کردند و در شهرها و روستاها حضوری باشکوه داشتند. انتخابات در عسلویه در کمال آرامش و با نظم خاصی برگزار شده و تاکنون هیچ مشکلی نداشته‌ایم.

فرماندار عسلویه یادآور شد: انشاالله این روند تا انتهای انتخابات ادامه خواهد داشت و باز هم مردم در خلق حماسه مشارکت می‌کنند.

شهروندان عسلویه نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با مطلوب خواندن وضعیت انتخابات، حضور مردم را باشکوه توصیف کردند.

محمد محمدی شهروند عسلویه اظهار داشت: مردم در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب برای خلق حماسه بزرگ سیاسی آمده‌اند و به فضل خدا این حماسه خلق می‌شود.

شاپور کرمی نیز بیان کرد: مردم بار دیگر حضوری باشکوه داشتند و توطئه دشمنان را خنثی کردند و باید به این مردم آفرین گفت.

حمید رضایی نیز یادآور شد: مردم عسلویه اعم از شیعه و سنی پای صندوق رای حاضر شده‌اند و صفوف رای‌گیری بسیار متراکم است.

کریم رضوانی نیز ابراز داشت: انتخابات در عسلویه با حضور خوب مردم در حال برگزاری است و مسئولان و دست‌اندرکاران انتخابات نیز نظارت خوبی بر انتخابات دارند.

گزارش خبرنگاران فارس حاکیست در منطقه پارس جنوبی و شرکت‌های نفت و گاز و پتروشیمی نیز مردم و کارکنان صنعت نفت حضوری حماسی داشته‌اند.

همزمان با آغازین ساعات شروع رأی‌گیری، شاغلین بخش صنعتی همگام با سایر اقشار مردم حضور پرشوری در پای صندوق‌های رأی داشتند.

صبح و بعد از ظهر امروز ۲۴ خرداد ماه ۹۲ همزمان با شروع فرآیند رأی‌گیری، صندوق‌های سیار در فازهای پالایشگاهی و پتروشیمی و شعب اخذ رأی در شهرها، میزبان خیل عظیم تلاشگران عرصه اقتصادی برای شرکت در انتخابات در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بود.

 فرآیند اخذ رای کماکان در منطقه ویژه پارس در حال برگزاری است.