- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

دو کانتینر کلاه ایمنی غیراستاندارد در مرز آبی بوشهر توقیف شد

جنوب پرس: مدیرکل استاندارد استان بوشهر گفت: با تلاش کارشناسان استاندارد استان بوشهر از ورود ۲ کانتینر کلاه ایمنی موتورسیکلت غیراستاندارد از مرز آبی این بندر به ایران جلوگیری شد.
به گزارش جنوب پرس، دکتر محمدرحیم بهره‌مند صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با تبریک به مناسبت تحقق حماسه سیاسی، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی باز هم مثل گذشته ثابت کردند که همواره در صحنه حضور دارند و با حضور پرشور در انتخابات بیعت خود با نظام و رهبری را به رخ جهانیان کشاندند.

وی با اشاره به جلوگیری از محموله کلاه‌های ایمینی غیراستاندارد، اضافه کرد: کارشناسان استاندارد استان بوشهر از ورود ۲ کانتینر کلاه ایمنی موتورسیکلت غیراستاندارد از مرز آبی این بندر به ایران جلوگیری شد.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر در ادامه بیات داشت: این حجم از کلاه ایمنی بیش از ۵۰ هزار دلار ارزش داشته که عدم تطابق آن پس از انجام آزمون‌های مربوطه، محرز شد.

وی افزود: این محموله شامل ۸۲۸ کارتن کلاه ایمنی غیراستاندارد با نام تجاری KCPCO بود که در آزمون‌های استاندارد، در بند “عدم مقاومت در مقابل ضربه” مردود شد.

بهره‌مند اظهار داشت: این کلاه‌ها توسط کشور چین تولید شده و دارای کیفیت بسیار پایینی هستند که بر اساس وظیفه این سازمان اجازه ورود به این کلاه‌های ایمین را نخواهیم داد.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر تصریح کرد: تلاش ما این است که مردم همواره از کالاهای استاندارد استفاده کنند و در این راه با بررسی کالاهای تولیدی و وارداتی تلاش می‌کنیم با آزمایش‌های مختلف، کالاهای استاندارد و غیر استاندارد را شناسایی و اعلام کنیم.