- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

تبریک امام جمعه شیراز به رئیس جمهور منتخب

جنوب پرس:امام جمعه شیراز در پیام تبریکی خطاب به رئیس جمهور منتخب، این انتخاب را نشانگر اعتقاد و اعتماد مردم به روحانیت دانست.
به گزارش جنوب پرس، آیت‌الله اسدالله ایمانی در پیام خود آورده است: حضور میلیونی آحاد مردم در پای صندوق‌های رای که منتهی به انتخاب جنابعالی به عنوان رئیس جمهور منتخب شد بازگو‌کننده شایستگی شما و اعتقاد به روحانیت در راستای پیشبرد اهداف عالیه نظام است.

نماینده ولی فقیه در فارس در پیام خود افزوده است: نمایش عزت و اقتدار مردم ولایتمدار ایران اسلامی با زعامت و رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای بار دیگر موجب شادی روح بلند و ملکوتی امام راحل (ره) و ارواح طیبه شهدای گرانقدر شد و دشمنان نظام را مایوس و نا امید ساخت.

ایمانی در پیام خود تصریح کرده است: اینجانب ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، این اعتماد مردم را تهنیت گفته، توفیق جنابعالی را در پاسداشت دستاوردهای نظام مقدس اسلامی، دفاع از ارزش‌های دینی و حل مشکلات معیشتی مردم از درگاه حضرت باری‌تعالی مسئلت دارم.

به گزارش جنوب پرس، جامعه روحانیت شیراز نیز در اطلاعیه‌ای ضمن تبریک حضور مردم در انتخابات ۲۴ خرداد به رهبر معظم انقلاب حمایت خود را از رئیس جمهور منتخب و دولت تدبیر و امید اعلام کرد.

جامعه روحانیت شیراز در بخشی از پیام خود آورده است: انتخاب رئیس جمهور منتخب، لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب از سوی مردم ایران اسلامی و خلق حماسه سیاسی مقارن با ایام شعبان‌المعظم و پایان یاوه‌گویی‌های غرب و صهیونیسم بود.

جامعه روحانیت شیراز ضمن تقدیر از حضور مردم خطاب به رئیس جمهور منتخب آورده است: انتخاب جنابعالی را به عنوان هفتمین رئیس جمهور ایران اسلامی تبریک گفته و توفیق شما را به عنوان یکی از علمای برجسته جامعه روحانیت مبارز تهران در حل مشکلات مردم از خداوند مسئلت داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس و دانشگاهیان پیام نور این استان نیز در پیام‌هایی جداگانه خلق حماسه انتخابات را به رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور دولت یازدهم تبریک گفته‌اند