- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

اجرای ۵۲ طرح محرومیت‌زدایی در شهرستان عسلویه

“عساویه نیوز” اجرای ۵۲ طرح محرومیت‌زدایی در شهرستان عسلویهمحرومیت زدایی [1]
فرماندار عسلویه از اجرای ۵۲ طرح محرومیت‌زدایی در شهرستان عسلویه از محل مصوبات سفر مقام معظم رهبری خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مجید محمودی بعدازظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش عسلویه  ضمن تبریک حماسه آفرینی مردم در ۲۴ خرداد و انتخاب حجت‌الاسلام روحانی به ریاست جمهوری، اظهار داشت: حماسه سیاسی که توسط ملت ایران در ۲۴ خرداد آفریده شد لبیکی بود به فرمان مقام معظم رهبری و این حضور باعث شادی دل مقام معظم رهبری و دلسوزان نظام و یأس و ناامیدی دشمنان شد.

وی افزود: امسال دشمن بیکار ننشست و تمام امکانات و نیروهای خود را در فضای رسانه‌ای و سایبری بسیج کرد که مردم پای صندوق‌های رأی نیایند، اما در روز ۲۴ خرداد امسال با توجه به حساسیت و تأکیدات مقام معظم رهبری در مورد فضیلت رای اول وقت شاهد بودیم که از ساعات اولیه صبح و پیش از شروع به کار صندوق‌ها، صفوف مردم تا بیرون از مساجد و مدارس تشکیل شده بود.

محمودی خاطرنشان کرد: این حضور، بصیرت و عزم مردم ایران را در دفاع از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و پشتیبانی از ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی نشان می‌دهد.

وی ضمن تشکر ویژه از مردم عسلویه به دلیل حضور خیره کننده در پای صندوق‌های رای گفت: لازم است از همه دست‌اندرکاران و مجریان برگزاری انتخابات در عسلویه قدر دانی کنیم زیرا با توجه به نو پا بودن شهرستان عسلویه و امکانات کم، همه مراحل فرایند انتخابات بسیار عالی برگزار شد و موفق شدیم مقام سوم را از نظر سرعت عمل در اعلام نتایج در استان کسب کنیم.

وی ابراز داشت: شرکت‌های مستقر در عسلویه علی رغم برخی بدقولی‌ها، منبع استفاده‌های فراوانی برای شهرستان بوده‌اند و انشاالله منطقه ویژه باید در زمینه حل این مشکلات راهکارهای لازم را در نظر بگیرد.

فرماندار عسلویه با اشاره به ویژگی‌های خاص منطقه عسلویه بیان داشت: یک امتیاز ویژه که شهرستان عسلویه نسبت به سایر مناطق استان دارد این است که از برکت حضور مقام معظم رهبری برخوردار شده و بخشی از برکات این سفر شامل ۵۲ مصوبه و طرح محرومیت زدایی است.

وی افزود: باید برای تکمیل پروژه‌های مصوب نهایت تلاش خود را به کار ببندیم تا به موفقیت لازم برسیم.