- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

اجرای ۹ پروژه مدرسه‌سازی در عسلویه

رئیس آموزش و پرورش عسلویه گفت: ۹ پروژه مدرسه‌سازی در حوزه آموزش و پرورش عسلویه در دست اجراست.مدرسه [1]
  به گزارش ” عسلویه نیوز” اسماعیل احمدی بعد از ظهردیروز در نشست شورای آموزش و پرورش عسلویه با تبریک خلق حماسه سیاسی در روز ۲۴ خرداد اظهار داشت: مردم با حضور و مشارکت گسترده در انتخابات در واقع به نظام رای دادند.

این مسئول یادآور شد: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و تقریبا بیشتر خانواده‌ها به نوعی با این نهاد در ارتباط هستند.

وی افزود: ۹ پروژه مدرسه سازی در حوزه آموزش و پرورش عسلویه در حال اجراست که این تحولی بزرگ در تعلیم و تربیت عسلویه است.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان و تعطیلی مدارس بر اجرای طرح کلاس‌های اوقات فراغت و طرح هجرت تاکید کرد و گفت: انتظار می‌رود شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و شوراها با آموزش و پرورش و ناحیه بسیج سپاه عسلویه در اجرای هرچه بهتر این طرح‌ها همکاری و همراهی داشته باشند.

احمدی ابراز امیدواری کرد با استقرار فرمانداری قطار پیشرفتی که در حوزه آموزش و پرورش عسلویه به راه افتاده سرعت بیشتری بیابد.

علی شریف‌نژاد معاون مالی و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش عسلویه نیز گزارشی از اجرای پروژه‌های مدرسه سازی در منطقه و روند پیشرفت آنها ارائه داد.

محمد قاسمی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش عسلویه نیز ضمن ارائه گزارشی از اجرای طرح هجرت و کلاس‌های اوقات فراغت در سال گذشته، برنامه‌های امسال آموزش و پرورش برای اجرای این دو طرح در سال جاری را ارائه کرد.