- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

ویزیت ۵۴ هزار نفر در بیمارستان صحرایی چاه مبارک

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه گفت: پیگیری راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در چاه مبارک با ویزیت ۵۴ هزار نفر به مبلغ ۱۵ میلیارد ریال از اقدامات سپاه عسلویه در راستای محرومیت‌زدایی است.فرمانده سپاه عسلویه [1]

به گزارش ” عسلویه نیوز” خلیل رفعتی صبح امروز در نشست با بسیجیان شهرستان عسلویه اظهار داشت: توجه به منویات و دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش برای تحقق آنها مهم‌‎ترین وظیفه‌ای است که هر فرد در نظام اسلامی بر عهده دارد.

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه با بیان اینکه بسیجیان تا آخرین لحظه برای عمل به فرامین رهبری تلاش می‌کنند، خاطر نشان کرد: ولایتمداری مهم‌ترین شاخصه بسیجیان است و ایشان همیشه گوش به فرمان رهبری بوده‌اند و سخنان و فرامین ایشان را برای خود حجت می‌دانند.

رفعتی بیان داشت: در سال حماسه سیاسی دشمنان انقلاب و نظام اسلامی با بهره‌گیری از ابزار و امکانات رسانه‌ای و تبلیغی متعدد تلاش خود را برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در صحنه انتخابات به‌کار گرفتند، ولی همه شاهد بودیم در روز موعود مردم چگونه با حضور پرشور خود حماسه بزرگ سیاسی را خلق و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کردند.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان برای خلق حماسه اقتصادی آمادگی کامل دارند، اضافه کرد: پاسداران و بسیجیان آماده هستند تا دوشادوش دیگر هم‌وطنان در خلق حماسه اقتصادی همچون حماسه سیاسی که مورد نظر مقام معظم رهبری است سهیم باشند و نقش خود را در این زمینه ایفا کنند.

این مسئول با تاکید بر آنکه سپاه در تمامی عرصه‌ها کارنامه‌ای درخشان از خود به جای گذاشته، اذعان داشت: سپاه در همه عرصه‌ها به خصوص مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، کارنامه‌ای درخشان از خود به جای گذاشته است.

وی با تاکید بر وجود اتحاد و همدلی بین اهل تسنن و تشیع در شهرستان عسلویه، گفت: در راستای وحدت و همدلی میان برادران اهل تسنن و تشیع در این شهرستان اقدام‌های خوبی انجام شده است.

رفعتی با اشاره به اقدامات سپاه در راستای محرومیت‌زدایی، بیان داشت: پیگیری راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در چاه مبارک با ویزیت ۵۴ هزار نفر به مبلغ ۱۵ میلیارد ریال از اقدامات سپاه عسلویه در راستای محرومیت‌زدایی است.