- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

معینی:صحبت از لغو جام‌حذفی نشانه ترس است

کارشناس فوتبال ایران در باره احتمال حذف جام حذفی در فصل جدید مسابقات فوتبال از سوی فدراسیون گفت: این تصمیم بسیار غیرحرفه ای بوده ونشانه ترس مسوولان فوتبال است.


 موضوع لغو برگزاری جام حذفی در فصل آینده در نشست دیروز مسوولان فدراسیون فوتبال با مسوولان سازمان لیگ وبرای کاهش تعداد مسابقات فوتبال درکشور به سبب در پیش بودن مسابقات مقدماتی جام جهانی مطرح شده است.

مسعود معینی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: فدراسیون فوتبال می تواند چنین تصمیم غیرحرفه ای بگیرد، اما باید منتظر بوده ودیدکه آیاکنفدراسیون فوتبال آسیا آن را می پذیرد؟.

وی ادامه داد: این تصمیم به هیچ عنوان حرفه ای نیست و همانطور که می بینیم تمام کشور های دنیا در سال جام جهانی مانند سال های قبل فصل فوتبالی خود را پشت سر می گذارند.

کارشناس فوتبال ایران گفت: کشورهای عربی هم دیگر این تصمیم های غیرحرفه ای را نمی گیرند زیرا تمام کشور ها سعی می کنند با گرفتن تصمیم های حرفه ای به رشد فوتبال خود کمک کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر اولویت اول فوتبال ما صعود به جام جهانی است و با توجه به عملکرد نه چندان خوب تیم ملی تمام مسئولان فوتبال کشور نگران هستند.

وی اظهارداشت: مسئولان فدراسیون فوتبال می خواهند با اتخاذ چنین تصمیم هایی به تیم ملی کمک کنند، اما باید بگویم که این راه خوبی برای کمک کردن به تیم ملی نیست.

معینی خاطرنشان کرد: متاسفانه مسئولان فدراسیون فوتبال بی اندازه به خواسته های کی روش توجه می کنند و فکر می کنم او اگر چنین خواسته هایی داشت باید ۶ ماه پیش مطرح می کرد.

وی تاکید کرد: مطرح کردن چنین بحث هایی در این شرایط نشان ازترس است و اگر ما برنامه ای داشتیم باید قبل از عملکرد ضعیف تیم ملی مطرح می کردیم.