- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

قلعه‌نویی:استقلال بهتر از تیم سال قبل می‌شود

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت:‌ قول می‌دهم این تیم استقلال بهتر از تیم سال قبل شود

00939829 [1]به گزارش عسلویه نیوز، امیر قلعه‌نویی در پایان تمرین امروز استقلال گفت: حضور قدرتمندانه تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی را به همه تبریک می‌گویم. فوتبال ما به این صعود نیاز داشت و خدا کمک کرد که این اتفاق بیافتد. خوشحالم مجموعه استقلال نیز در این پیروزی سهم داشت.


وی در مورد وضعیت تمرینات استقلال عنوان کرد: فصل گذشته درگیر لیگ قهرمانان آسیا بودیم و حدود ۸ بازیکن ما به اردوی تیم ملی رفتند. طبیعی بود که چنین شرایطی برای ما به وجود بیاید، ان‌شاءالله تا هفته آینده شرایط استقلال بهتر می‌شود و از شنبه وضعیت بهتری را خواهیم دید. بازیکنانی که درگیر جام جهانی بودند نیاز به استراحت دارند و قول می‌دهم به این استقلال بهتر از استقلال سال قبل شود.

سرمربی استقلال در مورد اینکه خیلی دیر کار را آغاز کردم، اظهار داشت‌: زمان در دست ما نیست، همانطور که گفتم درگیر لیگ قهرمانان آسیا بودیم و پس از آن بازیکنانمان به تیم ملی رفتند. همه می‌دانند امیر قلعه‌نویی همیشه زودتر از سایرین کار را آغاز می‌کند. کاری به بی‌پولی نداریم اما این مسائل برایمان مشکل درست کرد. اگر مسابقات مختلف نبود، شاید الان هفته چهارم تمرینات ما بود. به هر حال بی‌پولی هم می‌تواند در این مسئله تأثیر داشته باشد.

قلعه‌نویی در مورد بوریرام تایلند حریف استقلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: باید به خودمان فکر کنیم و اگر استقلال را با قدرت ببندیم، می‌توانیم هر حریفی را شکست دهیم. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید با قدرت در این مسابقات شرکت کند. اگر آن تیمی که مدنظرمان است ۸۰ درصدش را نیز جذب کنیم می‌توانیم در مسابقات موفق شویم اما همانطور که گفتم این استقلال بهتر از تیم سال قبل می‌شود.

وی عنوان کرد: تا الان ۴ بازیکن خوب لیگ برتری را جذب کرده‌ایم و باید طبق لیستی که دادم ۷۰ درصد نفرات فصل قبل نیز حفظ شود. علی حمودی از تیم کنار رفته که جای او فردین عابدینی را گرفتیم و امیدواریم بتواند جناح راست استقلال را پوشش دهد. پژمان نوری نیز که امروز در تمرین شرکت نکرد، از شنبه در تمرینات حاضر خواهد شد.

قلعه‌نویی در مورد صحبت با علیرضا نیکبخت واحدی گفت:‌ علیرضا را دوست دارم و او همین الان هم می‌تواند بازی کند. تا الان صحبتی با او انجام نداده‌ام اما علاقمند هستیم که به استقلال بیاید. البته مشکلاتی وجود دارد که به جای ۲۱ بازیکن امسال باید ۲۰ بازیکن بگیریم. از لحاظ فنی نیکبخت مورد قبول من است و باید ببینیم آیا در استقلال جای خالی داریم یا نه.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سؤال که نکونام اعلام کرده با تراکتورسازی مذاکره می‌کند و کدام نفرات از سال قبل در این تیم می‌مانند، عنوان کرد: لیست مورد نظرمان را به باشگاه ارائه کردیم و هر وقت بازیکنی تمدید کرد، نام او را اعلام می‌‌کنیم. در فصل نقل و انتقالات نباید صحبت‌های درونی را بیان کرد. درست است من ساده هستم، اما نه اینقدر که اکنون نام لیست بازیکنانم را بیان کنم. لیست را به باشگاه دادم و فتح‌الله‌زاده و امیری برای جذب نفرات جدید تلاش می‌کنند.

وی در مورد وضعیت فرهاد مجیدی گفت: مثل اینکه مجیدی اکنون در انگلیس است و سپس به استقلال ملحق خواهد شد.