- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

زمان واریز سهمیه بنزین تیر ماه

امشب در دقایق آغازین چهارمین ماه سال، سهمیه ۶۰ لیتری یارانه ای بنزین خودروهای شخصی، سهمیه ۲۵ لیتری یارانه ای بنزین موتورسیکلت ها و دیگر سهمیه های سوخت به کارت های هوشمند واریز می شود که این شارژ سهمیه بدون تغییر نسبت به ماههای گذشته خواهد بود.

 

تسنیم: امشب در دقایق آغازین چهارمین ماه سال، سهمیه ۶۰ لیتری یارانه ای بنزین خودروهای شخصی، سهمیه ۲۵ لیتری یارانه ای بنزین موتورسیکلت ها و دیگر سهمیه های سوخت به کارت های هوشمند واریز می شود که این شارژ سهمیه بدون تغییر نسبت به ماههای گذشته خواهد بود.

کارت های سوخت خودروهای شخصی با سهمیه یارانه ای به قیمت هر لیتر ۴۰۰ تومان به اندازه ۶۰ لیتر و سهمیه نیمه یارانه ای به قیمت هر لیتر ۷۰۰ تومان به اندازه ۳۰۰ لیتر شارژ می شوند. کارت های هوشمند موتورسیکلت ها نیز با سهمیه یارانه ای به قیمت هر لیتر ۴۰۰ تومان به اندازه ۲۵ لیتر و سهمیه نیمه یارانه ای به قیمت هر لیتر ۷۰۰ تومان به اندازه ۶۰ لیتر شارژ خواهند شد.

از آنجا که نوع تخصیص سهمیه های سوخت نسبت به خردادماه بدون تغییر است، برای اطلاع از جزئیات بیشتر به خبر خبرگزاری تسنیم در خصوص «میزان شارژ سهمیه بنزین در کارت های سوخت و میزان ذخیره قابل انتقال به دوره بعد در تمامی وسایل نقلیه» مراجعه کنید