- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

استقبال مدارس دخترانه از حضور روحانیون زن در مدارس

امام جمعه برازجان از استقبال مدارس دخترانه از حضور روحانیون زن در مدارس خبر داد.

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام حسن مصلح صبح امروز در نشست با مربیان مدارس امین و طلاب مستقر در مدارس شهرستان دشتستان گفت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در مدارس امری مهم و ارزشمند است و همه باید در این مسیر اهتمام بورزیم.

وی افزود: دشمنان در شرایط کنونی با تهدیدات فرهنگی در راستای تضعیف ارزش‌ها و معنویات تلاش می‌کنند که باید با برنامه‌های فرهنگی در برابر آن‌ها ایستادگی کنیم.

امام جمعه برازجان با تقدیر از روحانیون مستقر در مدارس به نقش مهم حضور روحانیون در مدارس اشاره کرد و یادآور شد: در مدت زمان حضور روحانیون در مدارس سطح آگاهی‌های دینی دانش‌آموزان ارتقا پیدا کرده و دید دانش‌آموزان نسبت به مسائل و احکام دینی بازتر شده است.

مصلح با تأکید بر این‌که همه مدارس و دانش‌آموزان از حضور روحانیون راضی بوده و عملکرد آنان را مثبت اعلام کرده‌اند، خاطر نشان کرد: هر چه معرفت ما نسبت به مسائل دینی و شرعی بیشتر باشد بازتاب بهتری خواهد داشت.

وی از استقبال مدارس دخترانه از حضور روحانیون زن در مدارس خبر داد و گفت: در مدارس دخترانه تعدادی از روحانیون زن استقرار دارند که رضایت مدارس را در پی داشته است.

حجت‌الاسلام زهرا آزادمنش مسئول حوزه علمیه خواهران دشتستان نیز با بیان گزارشی از عملکرد حوزه علمیه خواهران گفت: با توجه به استقبال مدارس از روحانیون زن، سال آینده در نظر داریم مدارس بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم.

وی عنوان کرد: در حال آماده کردن مقدمات این مسئله هستیم و از مسئولان شهرستان نیز انتظار حمایت داریم.