- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

کشف ۳۵ هزار نخ سیگار قاچاق در عسلویه

علمدار لشکری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی انتظامی و سایر مسئولان شهرستان، تلاش زیادی برای تامین امنیت و آسایش مردم انجام می‌دهند و نیروی انتظامی پارس جنوبی در چند سال گذشته نهایت تلاش خود را برای برقراری امنیت در عسلویه و منطقه پارس جنوبی به کار گرفته است.
وی افزود: تامین امنیت و آسایش مردم از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی بوده و این امر در پارس جنوبی با شکل مطلوبی انجام شده است.
فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی از کشف ۳۵ هزار نخ سیگار قاچاق در پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی منطقه ویژه پارس جنوبی در استان بوشهر در بازرسی از سه واحد صنفی ۳۵ هزار و ۳۶۰ نخ سیگار خارجی قاچاق و ۶۰ بسته تنباکوی نیم‌ کیلویی کشف و ضبط کردند.
لشکری در تشریح جزئیات این عملیات تصریح کرد: ماموران انتظامی منطقه ویژه پارس جنوبی با همکاری اداره بازرگانی و دخانیات در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی با محوریت مبارزه با کالاهای دخانی قاچاق، از سه واحد صنفی این منطقه بازدید کردند.
وی اضافه کرد: در بازرسی از واحدهای صنفی ۳۵ هزار و ۳۶۰ نخ سیگار خارجی قاچاق و همچنین ۶۰ بسته تنباکوی نیم‌ کیلوگرمی کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی گفت: در این زمینه متصدیان واحدهای صنفی متخلف دستگیر و اقدامات لازم برای پلمپ این واحدها در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.
لشکری عنوان داشت: سیگارهای کشف شده به گمرک استان تحویل و متهمان به همراه پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی خاطرنشان کرد: از تمام امکانات و پتانسیل موجود برای برقراری نظم و امنیت در منطقه تلاش می‌کنیم و از مردم نیز انتظار داریم ما را همراهی کنند.