- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

حکایت مشکلات ایجاد شده بین گمرک و اداره بندر بوشهر

روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اعلام کرد: به دستور سرپرست این اداره کل طرح ساماندهی تردد وسایط نقلیه دراین اداره به طور موقت متوقف شده است و هم افزیی این اداره کل با گمرک برای حل این موضوع به عنوان مساله ای داخلی ادامه دارد.

به گزارش «عسلویه  نیوز»، روابط عمومی اداره کل بنادر ودریانوردی استان بوشهر درپاسخ به مطلب مدیرکل گمرک بوشهر درزمینه مشکلات ایجاد شده برای تردد وسایط نقلیه کارکنان و مراجعان گمرک بوشهر یادآورشد: طرح نهائی که اجرای آن برای ساماندهی ترافیکی محدوده اداری دو مجموعه ضرورت دارد، با همکاری همیشگی این دواداره کل در آینده نزدیک هماهنگ و اجرائی خواهد شد.

در این مطلب آمده است: با توجه به هم افزایی مطلوب و جلسات سازنده مشترک میان اداره کل بنادر و دریانوردی و اداره کل گمرک و موارد متعددی که دراین جلسات با همکاری دو طرف حل شده، مایه تعجب است که موضوعی داخلی به رسانه های مجازی و سایت های خبری کشیده شود.

براساس اعلام روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی، چون این اداره کل ارائه خدمات مطلوب و فوری به مردم را در گرو توسعه همکاری سازنده خود با همه دستگاه های اجرائی و بویژه گمرک می داند، به این رویکرد خود به طور موثرتر ادامه داده و حل همه مسائل داخلی در جلسات مشترک را به نفع هر دو مجموعه و مردم می داند.

روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اضافه کرده است: از این رو، این اداره کل، جزئیات هماهنگی انجام شده در زمینه طرح ساماندهی پارکینگ ها را به جلسات مشترک با اداره کل گمرک موکول خواهد کرد.

این گزارش یادآورشده است: اداره کل بنادر و دریانوردی با احداث ساختمان اداری جدید گمرک در محدوده خدماتی و ساخت پارکینگ های اداری برای کارکنان هر دو مجموعه، زمینه را برای ارائه خدمات مطلوب به مراجعان و مشتریان فراهم کرده است.

در این گزارش آمده است: به طور طبیعی در اجرای طرح ساماندهی پارکینگ ها که با اطلاع رسانی قبلی به کارکنان هر دو مجموعه انجام شده امکان اختصاص پارکینگ برای همه کارکنان این دو اداره کل فراهم نیست.