- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

آنچلوتی در اندیشه انتقال رونی به رئال مادرید

 سرمربی احتمالی فصل آینده رئال مادرید در نظر دارد مهاجم منچستریونایتد را به این باشگاه بیاورد.آنچلوتی [1]
   
با وجود این که هنوز حضور کارلو آنچلوتی در رئال مادرید تأیید نشده است، شایعات حول انتقال احتمالی آنچلوتی به سانتیاگوبرنابئو می‌چرخد. بر اساس گزارش‌های دیلی میل، سرمربی ایتالیایی مشتاق است وین رونی، مهاجم منچستریونایتد را به سانتیاگو برنابئو بکشاند.

به گزارش فارس، آینده ملی‌پوش انگلیس در اولدترافورد همچنان نامشخص است. وی که در پایان فصل با الکس فرگوسن مشکلاتی داشت، هنوز با دیوید مویس، سرمربی جدید تیم ملاقات نکرده است. انتظار می‌رود ملاقات بین این دو نفر هفته آینده رخ بدهد و ممکن است به جدایی بازیکن ۲۷ ساله از ترکیب شیاطین سرخ منجر شود.

در حالی که احتمال پیوستن گرت بیل، ادینسون کاوانی و لوئیس سوارز به رئال مادرید بسیار شدید است، اما نام رونی پیش از این در فهرست خریدهای تابستانی رئال وجود نداشت. به هر حال اگر این بازیکن با باشگاه فعلی‌اش به توافق نرسد، ممکن است از قیمتش کاسته شود اما به کمتر از ۳۵ میلیون یورو نمی‌رسد.

گزارش‌ها در انگلیس تأیید می‌کند که رونی ترجیح می‌دهد در صورت ترک یونایتد در انگلیس بماند. منچسترسیتی به دنبال خرید وی نیست تا چلسی با هدایت ژوزه مورینیو تنها باشگاه انگلیسی باشد که بتواند او را به خدمت بگیرد. بر اساس گزارش دیلی میل، آبی‌پوشان به شدت به جذب وی علاقمندند و منتظر هستند ببینند شرایط به چه نحوی پیش خواهد رفت.