- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

تمام مدارس عسلویه هوشمند می‌شوند

“عسلویه نیوز” بخشدار ویژه عسلویه گفت: با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی، تمام مدارس عسلویه به تدریج هوشمندسازی می‌شوند. [1]

به گزارش “عسلویه نیوز” عبدالله نادری در نشست شورای آموزش و پرورش منطقه عسلویه اظهار داشت: آموزش و پرورش از نهادهای مهم و تاثیرگذار در جامعه است و تقریبا بیشتر خانواده‌ها به نوعی با این نهاد در ارتباط هستند.

وی افزود: تقویت آموزش و پرورش از مهم‌ترین رویکردهای مسئولان است و طی چند سال اخیر شاهد رشد خوبی در این حوزه هستیم.

بخشدار ویژه عسلویه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمود “در کشور پیشرفت خوبی انجام شده ولی نباید به آن بسنده کرد” یادآور شد: در منطقه عسلویه هم با همکاری و مشارکت مردم پیشرفت در حد چشمگیر بوده که نشان از آن دارد مردم به این باور رسیده‌اند باید با همدلی در راستای رشد آموزش و پرورش تلاش کنند.

نادری تصریح کرد: این امر همچنان باید استمرار داشته باشد تا منطقه به اوج شکوفایی در رشد و تعالی دانش‌آموزان برسد.

وی همچنین به توسعه رشته‌های مختلف در هنرستان‌ها پرداخت و خاطر نشان کرد: ما باید در راستای توسعه رشته‌های پایدار در بلند مدت تلاش کنیم و نباید با آوردن رشته‌هایی که نیاز مقطعی منطقه را حل کند آینده شغلی دانش‌آموزان منطقه را به مخاطره بیاندازیم.

این مسئول همچنین توسعه بیشتر رشته‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش را در شرایط فعلی و با توجه به کمبود فضا و مشکل تجهیزات کارگاهی مناسب ندانست و گفت: کیفیت‌بخشی و تأمین تجهیزات رشته‌های موجود و استفاده بهتر از امکانات باید در دستور کار قرار گیرد.

نادری افزود: در راستای اهداف سند تحول بنیادین، تمام شهرداران، دهیارها و شوراهای اسلامی تلاش کرده‌اند که از دهیار و شورای روستای چاه مبارک و اخند که بیشترین همکاری را در زمینه هوشمند سازی مدارس تحت حوزه خود داشته تشکر می‌کنیم.

وی از هوشمند سازی تمام مدارس عسلویه خبر داد و گفت: با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی، تمام مدارس عسلویه به تدریج هوشمندسازی می‌شوند.