- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

مردم عسلویه شایسته بهترین خدمات هستند

“عسلویه نیوز” امام جمعه عسلویه گفت: مردم عسلویه شایسته بهترین و با کیفیت ترین خدمات هستند و مسئولان بایستی در جهت رفاه و آسایش آنها تلاش نمایند.امام-جمعه-عسلویه [1]

به گزارش”عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا و پرهیزگاری از نشانه‌های انسان مومن و متقی است و باید در هر شرایطی از گناه و ناپاکی دوری گزینیم.

وی افزود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسیر رشد و توسعه روزافزون در حرکت است و همواره شاهد اقتدار بیشتر نظام هستیم. انتخابات ۲۴ خرداد از روزهای مهم و تاثیرگذار در کشور بود و مردم در این روز به ندای رهبری پاسخ دادند.

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: مقام معظم رهبری از حضور بی‌نظیر و باشکوه مردم تقدیر کردند و در واقع این انتخابات با شکوه بسیار خوبی برگزار شد.انتخابات در امنیت و آرامش کامل برگزار شد و دشمنان یکبار دیگر ناکام و ناامید شدند و تلاش دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم با شکست مواجه شد.

وی در ادامه به ۶ تیر سالروز ترور نافرجام مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: این اتفاق در واقع یک معجزه بود و اگر این اتفاق نمی‌افتاد، مقام معظم رهبری در روز هفتم تیر در نشست مسئولان شرکت می‌کرد و به شهادت می‌رسید و در واقع خواست خداوند بود که مقام معظم رهبری به عنوان ذخیره انقلاب و نظام بماند.

امام جمعه عسلویه با اشاره به سالروز شهادت شهید بهشتی گفت: دشمنان با تروز و به شهادت رساندن مسئولان ارشد نظام تلاش کردند که نظام را زمینگیر کنند که هیچگاه به موفقیت نرسیدند و اگر این اتفاقات در هر کشور دیگری به وقوع می‌پیوست آن کشور با شکست مواجه می‌شد.

وی در ادامه با تقدیر از تلاش‌های فرماندار در رفع مشکلات آب آشامیدنی مردم عسلویه افزود: خدمت‌رسانی به مردم امر مهمی است که باید در دستور کار مسئولان باشد.

امام جمعه عسلویه یادآور شد: مردم عسلویه شایسته بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات هستند و مسئولان باید شبانه‌روزی برای رفاه و آسایش مردم تلاش کنند.