- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

نادری: بسیج سازندگی یک حرکت خود جوش مردمی است

عسلویه نیوز” طی مراسمی فعالیت کلاسهای تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان و اردوهای طرح هجرت ۳ در بخش عسلویه آغاز شد.

به گزارش “عسلویه نیوز” عبدالله نادری بخشدار عسلویه این مراسم با تسلیت شهادت دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش ، خاطر نشان کرد: شهید والا مقام دکتر بهشتی  و یاران با وفایش در آتش کینه ی نفاق سوختند تا انقلاب اسلامی به راه خود ادامه دهد و متاسفانه امروز این منافقین کوردل تحت توجه و حمایت مدعیان دفاع از حقوق بشر قرار دارند.

ایشان با مهم دانستن کلاسهای اوقات فراغت دانش آموزان و اردوهای طرح هجرت ۳ تصریح کرد: فلسفه طرح هجرت ۳ تنها سازندگی و عمران و آبادانی نیست بلکه هدف اصلی آن انتقال فرهنگ و روحیه بسیجی به نسل جوان و با نشاط جامعه است.

وی افزود: همه مسئولین باید تلاش کنیم این تفکر بسیجی را بویژه در بین جوانان و نوجوانان جامعه که یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری است گسترش دهیم.

بخشدار عسلویه در ادامه با اعلام این مطلب که بسیج سازندگی یک حرکت خود جوش مردمی است و می تواند بازوی اجرایی برای دستگاه های اجرایی باشد به اهداف و اثرات این طرح عظیم ملی اشاره و خاطرنشان کرد: علاوه بر محرومیت زدایی، ارتقاء بصیرت و سطح بینش معنوی سیاسی جوانان و نوجوانان از اهداف این طرح است.

وی افزود: یک فرد بسیجی باید از مسائل کشور اطلاع داشته باشد و کسی که با بسیج مرتبط است گمراه نمی شود ، چون بسیج با چشمه جوشان ولایت ارتباط دارد.

وی تقویت بنیه علمی آموزش و مهارتی را تلاش برای زنده نگه داشتن شور انقلابی ، تقویت روحیه ایثار ، مشارکت و تقویت توانمندیها فردی و گروهی را از دیگر اهداف طرح برشمرد.

وی در پایان تاکید کرد: نیاز است که اقدامات و مجموعه فعالیت هایی که در این دوره انجام می شود مستند سازی شود و بصورت مکتوب و مصور گزارش شود.

در ادامه مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج گزارشی از روند فعالیت های صورت گرفته در سال گذشته و برنامه های امسال را تشریح و خاطرنشان کرد: ایران اسلامی سرشار از استعداد های درخشان و جوانان توانمند است که می توانند نقش بسزایی در توسعه و پیشرفت این مرز و بوم داشته باشند . وی افزود : لازمه این تاثیر گزاری مشارکت جوانان و نوجوانان در امور کشور به ویژه در بخش سازندگی است . وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر رفع محرومیت زدایی و شناسایی خانواده های کم بضاعت خاطرنشان کرد : در این زمینه توانستیم با تلاشهای مستمر خود خانواده های نیازمند و کم بضاعت در روستاها را شناسایی نماییم و امیدواریم این امر موجب تقویت روحیه همکاری و انجام کارهای جمعی بین نوجوانان و دانش آموزان شده و پیشرفت جامعه را به دنبال داشته باشد. وی درپایان از زحمات مدیران مدارس ، بسیج داش آموزی ، همکاران آموزش و پرورش ، دانشجویان این شهر که در فصل گرمای تابستان با علاقه فراوان در اجرای این طرح مشارکت دارند تقدیر و تشکر کرد .