- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

لزوم شتاب‌بخشی در تکمیل پروژه‌های پارس جنوبی

وزیر نفت بر لزوم شتاب‌بخشی در تکمیل پروژه‌های پارس جنوبی تاکید کرد.رستم قاسمی [1]

به گزارش”عسلویه نیوز”  به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز پارس، رستم قاسمی در بازدید از طرح‌های پارس جنوبی اظهار داشت: با توجه به تامین منابع مالی و وجود نیروی انسانی شایسته و متعهد باید با ترسیم و به روز آوری چارچوب‌های عبور از شرایط کنونی و مقابله با تحریم‌های یکجانبه غرب، شتاب در پیشرفت و تکمیل پروژه‌های پارس جنوبی به عنوان اولویت اصلی مسئولان این طرح‌ها باشد.

وی افزود: تلاش در این عرصه، افتخاری ملی است که شایسته است شرکت‌ها و پیمانکاران با همه توان در راستای تحقق اهداف ملی و برنامه‌های توسعه و تولید در این میدان مشترک گام بردارند.

وزیر نفت با قدردانی از زحمات مدیران و مجریان پروژه‌های پارس جنوبی به‌ویژه دستاوردهای موفق صورت گرفته در فاز ۱۲، فعالیت آنها را خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی خواند.

بر اساس این گزارش، رستم قاسمی وزیر نفت با حضور در منطقه عملیاتی پارس جنوبی به همراه مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس از تاسیسات خشکی فاز ۱۲ پارس جنوبی دیدن کرد.

وزیر نفت همچنین در جلسه ارزیابی مراحل ساخت و توسعه و پیشرفت بخش‌های خشکی و فراساحلی این پروژه که بزرگ‌ترین طرح گازی میدان مشترک پارس جنوبی محسوب می‌شود، شرکت کرد.

دراین دیدار مجری طرح توسعه فاز ۱۲ پارس جنوبی و جمعی از مسئولان شرکت پتروپارس گزارش آخرین وضعیت پیشرفت واحدهای مختلف و اقدامات صورت گرفته در این فاز را به حضور وزیر نفت و مدیران ارشد شرکت نفت و گاز پارس ارائه کردند.