- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

بازشماری آرا در روستای تشان/ ۲ عضو جدید وارد شورا شدند

فرماندار جم گفت: با بازشماری آرای شورای اسلامی روستای تشان، دو عضو این شورا تغییر کردند.

عبدالرسول زارع امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در جم اظهار داشت: انتخابات ۲۴ خرداد در شهرستان جم با کیفیت مطلوب برگزار شد و مشارکت بالای مردم از نکات مهم و ارزشمند این انتخابات بود.

وی افزود: انتخابات در آرامش و امنیت کامل برگزار شد و مردم به نامزدهای مورد علاقه خود در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری رای دادند.

فرماندار جم از بازشماری آرای انتخابات شورای اسلامی تشان خبر داد و خاطرنشان کرد: تعدادی از نامزدهای انتخابات در روستای تشان نسبت به نتیجه انتخابات معترض شدند و به همین دلیل بازشماری آرای این روستا انجام شد.

زارع تصریح کرد: این بازشماری با همکاری هیئت نظارت و هیئت اجرایی انتخابات انجام شد و در پی این بازشماری تعدادی از اعضای اصلی شورای اسلامی تشان جابجا شدند.

وی افزود: در این بازشماری جایگاه مهدی عبدی به عنوان منتخب اول شورای تشان تغییر نکرد و نفرات دوم و سوم جای خود را به اعضای علی‌البدل دادند.

فرماندار جم خاطرنشان کرد: در این بازشماری عبدالله حیدری و عقیل تشانی به عنوان نفرات دوم و سوم جایگزین عباس باغبانی و حمید خورشیدی شدند.

وی ابراز داشت: خلق حماسه سیاسی در انتخابات ۲۴ خرداد امری بسیار مهم است که محقق شد و امیدوار هستیم همه در مسیر رشد و پیشرفت کشور گام برداریم.