- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

اجرای ۵۱ دوره آموزشی تخصصی در پارس جنوبی

رئیس آموزش سازمان منطقه ویژه پارس از اجرای ۵۱ دوره آموزشی تخصصی در پارس جنوبی خبر داد.937059_PhotoA [1]

به گزارش “عسلویه نیوز” سید عبدالله کاظمی شاهاندشتی ظهر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: منطقه ویژه از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت و گاز است و برای رشد و پیشرفت این منطقه اهتمام خاصی داریم.

وی افزود: آموزش در منطقه ویژه جایگاهی خاص دارد و از تمام امکانات و توانمندی موجود برای تحقق این مهم بهره می‌بریم.

رئیس آموزش سازمان منطقه ویژه پارس از آموزش ۱۱ هزار و ۹۳۲ نفر ساعت در سه ماهه نخست سالجاری در سازمان منطقه ویژه پارس خبر داد.

کاظمی شاهاندشتی از اجرای ۵۱ دوره آموزشی تخصصی در پارس جنوبی خبر داد و تصریح کرد: به منظور بهره‌وری بیشتر منابع انسانی و توانمندسازی نیروهای فعال و شاغل در سازمان منطقه ویژه پارس با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سه ماهه نخست سال جاری قریب به ۵۱ دوره آموزشی در سطوح مختلف برگزار شده است.

وی اضافه کرد: این دوره‌های آموزشی در رشته‌های متنوع و متعدد تخصصی، فنی و عمومی و در سطوح مختلف ویژه تمام کارکنان و کارگران سازمان منطقه ویژه پارس با استقبال گسترده شاغلان صنعت نفت برگزار شده است.

رئیس آموزش سازمان منطقه ویژه پارس ضمن تشریح فعالیت‌های آینده علمی و آموزشی خاطر نشان کرد: اداره آموزش سازمان منطقه ویژه پارس در راستای کمک به رشد و تعالی سازمانی تمام تلاش و کوشش خود را به‌کار گرفته تا با ارائه بهترین و به‌روزترین دوره‌های فنی، تخصصی، علمی و آموزشی بتواند در توانمندسازی نیروهای فعال و شاغل در پایتخت انرژی کشور گام‌های مهم و اساسی بردارد.

کاظمی شاهاندشتی با اشاره به نقش دوره‌های آموزشی و علمی در ارتقاء دانش فنی پرسنل افزود: اداره آموزش سازمان منطقه ویژه پارس با بهره‌مندی از نیروها و اساتید مجرب، متخصص و توانمند و همچنین به‌روز کردن زیرساخت‌های علمی و آموزشی موجود بستر مناسب را برای برگزاری دوره‌های متعدد با هدف ارتقاء دانش کارکنان فراهم آورده است.