- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

شنبدی | تغییرات مدیریتی استان بوشهر در راه است

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: یقینا یک سری تغییرات را قبل از انتخابات داریم البته نه در راستای انتخابات بلکه در راستای اهدافی که استاندار برای تثبیت مدیریت در تقویت حوزه‌های اجرایی استان مدنظر داشته و دارند.

محمد حسن شنبدی طرح هجرت ۳ را یک کار فرهنگی برشمرد و اظهار داشت: مهم ترین اصل کار در این طرح انجام یک کار فرهنگی برای تلاش و سازندگی دراستان است و با فعالیت دانش آموزان در عرصه سازندگی یک نوع فرهنگ سازی صورت می گیرد.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار بوشهر با اشاره به اهمیت این طرح گفت: مقام معظم رهبری به مناسبت های مختلف بر لزوم طرح هجرت تاکید کرده اند و این نشان از این امر است که این طرح دارای جایگاه ویژه ای در نزد معظم له بوده و اصلی‌ترین هدف طرح هجرت بالا بردن بنیه معنوی و ایجاد فضاهای فرهنگی در بین دانش آموزان بسیجی در طرح هجرت ۳ است.

وی ادامه داد: با تعامل مثبت و همدلی بین نماینده ولی فقیه، استاندار و سایر مدیران استانی وجود دارد شاهد استانی امن و آرام هستیم.

معاون استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر، استانی است که در دروازه شکوفایی و توسعه است و بحث امنیت، آرامش وهمدلی برای استانی که دارای این ویژگی هاست ضروری است به ویژه اینکه امسال سال جهاد اقتصادی نامیده شده و با حضور رهبر معظم انقلاب در روزهای آغازین سال به استان بوشهر شور و شوق فراوانی دربین مردم استان بوشهر ایجاد و مایه خیر و برکت برای استان ولایتمدار بوشهر شد.
 
شنبدی با اشاره به نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: انتخابات نماد پشتیبانی و حمایت از مردم مسلمان و ولایی ایران اسلامی از نظام است.

وی افزود: اقتدار نظام و بیمه کننده نظام در مقابل تمام بدخواهی های معاندان نظام در گرو حضور حداکثری مردم است که در طول عمر پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد حضور حداکثری و پر برکت مردم بوده‌ایم.

شنبدی خاطر نشان کرد: وظیفه تمام مسئولان این است تا بستر و زمینه لازم برای حضور نیروهای سالم و ولایی را به مجلس فراهم کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: با نزدیک شدن به زمان برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روزشمار این انتخابات آغاز شده است که باید با اطلاع‌رسانی شفاف از اقدام‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته زمینه‌های لازم برای حضور فعال و پرشور مردم فراهم شود.

معاون استاندار بوشهر ادامه داد: با توجه به دو اطلاعیه‌ای که از طرف وزارت کشور صادره شده است و از طریق سایت‌ها در اختیار عموم قرارداده شده است نشستی در همین ارتباط با خبرنگاران در مرکز استان برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: انتخابات همواره از عوامل قوام‌ دهنده نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و نماد و مظهر جمهوریت نظام است‌.

شنبدی به توطئه دشمنان به ایجاد فضای آلوده و فتنه در انتخابات اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب هم چون گذشته با تدابیر خود راه شفاف را به ما نشان می‌دهند و وظیفه ماست تا پیرو این راه باشیم.

شنبدی تاکید کرد: نخستین کسانی که باید در این زمینه همرا با متولیان امر و مدیران اجرایی و نظارتی همکاری کنند خود داوطلبان هستند که به طور یقین از دلسوزان جامعه ما هستند که با هدف مقدس خدمت به مردم وارد این عرصه می شوند.

وی اضافه کرد: برای این که بتوانیم این عرصه ارزشمند را خوب مدیریت کنیم نیازاست که خود عزیزان داوطلب در کنار حوزه های اجرایی و نظارتی همکاری کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار در پاسخ به اینکه آیا قبل از انتخابات شاهد تحولاتی در مدیران، فرمانداران و بخشداران هستیم، گفت: یقینا ما یک سری تغییرات را داریم البته نه در راستای انتخابات بلکه در راستای همان اهدافی است که استاندار برای تثبیت مدیریتی در تقویت حوزه های اجرایی استان مدنظر داشته و دارند و ما هم تغییر و تحولاتی که درصددیم که به این مهم سرعت بدهیم که باز هم در این مسیر بتوانیم فضای کار آماده‌تر کنیم.
 
وی یادآور شد: دولت در پرتو اندیشه ولایتمداری و منویات مقام معظم رهبری حرکت می‌کند و موفقیت ما در این مسیر است و یقینا مدیران نیز در همین مسیر گام برمی دارند چرا که ما هر چه داریم از ولایت فقیه است.