- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

صادرات و واردات ۱۵ میلیارد دلار کالا در گمرک منطقه ویژه

مدیر امور گمرکی منطقه ویژه پارس از صادرات و واردات ۱۵ میلیارد دلار کالا در گمرک منطقه ویژه خبر داد.کالا [1]

به گزارش “عسلویه نیوز” اسماعیل احمدی پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان اظهار کرد: منطقه ویژه پارس جنوبی نقش مهمی در صادرات و واردات دارد و بیشترین حجم صادرات را داشته است.

وی افزود: امور گمرکی منطقه ویژه در انجام رسالت خود نقش محوری داشته و تاکنون به موفقیت‌های خوبی نیز رسیده‌ایم.

مدیر امور گمرکی سازمان منطقه ویژه پارس از صدور کارت بازرگانی در منطقه ویژه پارس خبر داد و خاطرنشان کرد: این امر مهم به منظور تسهیل در ورود و خروج کالا از پایتخت انرژی کشور انجام گرفته است.

احمدی اضافه کرد: سازمان منطقه ویژه پارس در راستای انجام رسالت و وظایف محوله و همچنین بستر‌سازی مناسب در زمینه ورود و خروج کالا در راستای کمک به پیشرفت و توسعه پروژه‌های عملیاتی در منطقه ویژه پارس، از تمامی ظرفیت‌های قانونی خود استفاده خواهد کرد.

وی افزود: روند اجرایی شدن صدور کارت بازرگانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط کارشناسان امور گمرکی سازمان منطقه ویژه پارس صورت می‌گیرد و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

مدیر امور گمرکی منطقه ویژه پارس از صادرات و واردات ۱۵ میلیارد دلار کالا در گمرک منطقه ویژه خبر داد و خاطرنشان کرد: سال گذشته بالغ بر ۱۵ میلیارد دلار کالا از گمرک منطقه ویژه پارس صادر و وارد شده است و صدور کارت بازرگانی امر مهمی در تسهیل این حجم از معاملات صورت خواهد داد.