- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان : پیشرفت‌های مناسب در منطقه ویژه انرژی پارس

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری تصریح کرد: پیشرفت‌های خوبی در منطقه ویژه انرژی پارس انجام شده است که حاصل ایمان ، تخصص و کارآمدی فرزندان ایران اسلامی است. 57f4633fb704ff383dd5705969dc9732_XL [1]

 

 

 

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: تعمیق نوع نگاه پیامبر اسلام و اهل بیت به مقوله عدالت در جامعه اسلامی در راستای رفاه عمومی و تحقق کامل عدالت در جامعه ضروری است.

به گزارش عسلویه نیوز، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری امروز در نشست با کارکنان سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اظهار کرد: بهترین الگو برای زندگی یک مسلمان توجه به شیوه زندگانی پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) است.

وی افزود: در صورت عمل به راه و روش پیامبر اسلام(ص) عدالت در جامعه برقرار می‌شود.

امام جمعه موقت قم تصریح کرد: پیشرفت‌های خوبی در منطقه ویژه انرژی پارس انجام شده است که حاصل ایمان ، تخصص و کارآمدی فرزندان ایران اسلامی است.

وی یادآور شد: یک اصل مهم دینی که باید به آن توجه شود این است که پیامبر اسلام (ص) هیچ‌گاه اصول اخلاقی انسانی و اسلامی را برای رسیدن به حاکمیت زیر پا نمی‌گذاشتند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: هر جا سخن از اسلام و مسلمین می‌شود بی درنگ عدالت اسلامی که نشات گرفته از رویکرد پیامبر اسلام است در ذهن تصویر می شود.

وی افزود: برخی گمان می‌کنند باید از هر وسیله‌ای برای رسیدن به هدف استفاده شود در حالی که پیامبر (ص) و اهل بیت هیچ‌گاه این نوع رفتارها را نمی‌پسندیدند که نشانه آن سکوت ۲۵ ساله حضرت علی (ع)در ایجاد و تداوم حکومت اسلامی است.