- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

پویول : قصد بازنشستگی ندارم

کارلس پویول، مدافع مطرح تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا که بارها دچار مصدومیت شده است، گفت قصد بازنشستگی ندارد و امیدوار است قراردادش را با این تیم تمدید کند.00030352 [1]

 
 
این ملی پوش ۳۵ ساله اسپانیایی از ماه مارس که از ناحیه زانوی راست تحت عمل جراحی قرار گرفت تاکنون بازی نکرده است.

وی ماه مه نیز بار دیگر تحت عمل جراحی قرار گرفت و غده ای را از زانوی راستش برداشت، این عمل موجب تشدید گمانه زنی ها درباره احتمال پایان عمر حرفه ای این ورزشکار شد.

اما پویول در پاسخ به سوال روزنامه ورزشی ال موندو دیپورتیوو مبنی بر اینکه آیا می خواهد بازنشسته شود گفت: « حالا وقت بازنشستگی من نیست.من قصد بازنشستگی ندارم. همانقدر که سختی و درد کشیده ام،‌ به همان اندازه شوق و هیجان برای بازی کردن دارم.»

وی افزود : « اگر برای فصل آینده آماده نباشم و دوباره اتفاق تازه ای برایم بیفتد، شاید به بازنشسته شدن فکر کنم، اما در حال حاضر می خواهم طبق قراردادم عمل کنم و اگر بتوانم آن را تمدید کنم.»

پویول گفت :« روند بهبود من با اینکه به کندی صورت می گیرد، اما پیشرفت خوبی داشته است. جراحی اخیرم مانند جراحی های قبلی نبود.دوره نقاهت دردناک تر است ، اما روند بهبود سریع تر صورت می گیرد.»

پویول که قرارداد فعلی اش با بارسلونا تا ژوئن ۲۰۱۴ ادامه دارد، گفت مطمئن نیست به بازی برای تیم ملی فوتبال اسپانیا ادامه دهد.وی گفت : « هم اکنون منتظر بهبود خود هستم و باید ببینم تا فصل آینده آمادگی کامل برای بازی را پیدا خواهم کرد یا خیر.من همیشه تصمیمی می گیرم که برای بارسلونا بهترین تصمیم باشد. با ویسنته دل بوسکه، مربی تیم ملی اسپانیا رابطه خوبی دارم، اما تا وقتی با او صحبت نکنم، نمی توانم چیزی درباره اینکه آیا در این تیم بازی خواهم کرد یا خیر بگویم.»

به گزارش خبرگزاری فرانسه از مادرید، پویول دست پرورده آکادمی فوتبال جوانان بارسلونا است و همه عمر حرفه ای خود را در این باشگاه سپری کرده است.