- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

آخرین نقل و انتقالات فوتبال اروپا

نقل و انتقالات تابستانی روز گذشته بازار گرمی در فوتبال اروپا داشت.00015276 [1]

 

فوتبال اروپا که اکنون در تب و تاب نقل و انتقالات تابستانی قرار دارد روز گذشته بازار گرمی در قاره سبز داشت و ستاره‌های زیادی در این قاره جا به جا شدند.

به گزارش ایسنا، وست برومویچ که هدایت آن را استیو کلارک بر عهده دارد با امضا قراردادی ۱ ساله نیکولاس آنلکا را از یوونتوس به خدمت گرفت. به این ترتیب مهاجم سابق تیم ملی فرانسه که دو فصل در لیگ چین و یک فصل گذشته را در ایتالیا سپری کرده بود به وست برومویچ در انگلیس می پیوندد. وست برومویچ ششمین تیم آنلکا در لیگ برتر انگلیس است که به نوعی یک رکورد در دنیای فوتبال محسوب می شود. آنلکای ۳۴ ساله پیش از این در لیگ برتر انگلیس در تیم‌های آرسنال، لیورپول، منچسترسیتی، بولتون و چلسی بازی کرده است. سرمربی وست برومویچ با ابراز خوشحالی از امضای قرارداد با مهاجم فرانسوی در گفت و گو با سایت باشگاه گفت: آنلکا تجربه زیادی دارد و حضور او در تیم ما به پیشرفت بازیکنان و مجموعه تیم کمک خواهد کرد.

ماسیمو آمبروسینی، هافبک با سابقه میلان نیز با امضای قراردادی یک ساله به فیورنتینا پیوست. آمبروسینی از سال ۱۹۹۵ در تیم میلان بازی کرده بود. اکنون این هافبک ۳۵ ساله تا پایان فصل آینده در جمع بنفش‌های فلورانس حضور خواهد داشت.

اینتر نیز بیکار نبود و با سه بازیکن قرارداد امضا کرد. هوگو کامپاگنارو از ناپولی ، مارکو آندرولی از کیه‌وو و خوان پابو کاریزو از لاتزیو به عضویت اینتر درآمدند.

چلسی روز گذشته اعلام کرد با باشگاه ویسنته ارنهم برای انقال مارکو ون گینخل پدیده جوان هلندی به توافق رسیده است و این بازیکن ۲۱ ساله فصل آینده را در جمع آبی‌های لندن سپری خواهد کرد.

آنتونیو کاسانو مهاجم سابق اینتر نیز با امضا قراردادی به عضویت پارما درآمد.