- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

شناسنامه‌دار شدن ۵۰ کانون فرهنگی مساجد در کنگان و عسلویه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان از شناسنامه‌دار شدن ۵۰ کانون فرهنگی مساجد در کنگان و عسلویه خبر داد.کانون مساجد [1]

به گزارش “عسلویه نیوز”  حسن مختارزاده بعد از ظهر امروز در گردهمایی مسئولان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان‌های کنگان و عسلویه در تالار فرهنگ و هنر کنگان اظهار داشت: کنگان دارای استعدادهای بسیار درخشانی در حوزه فرهنگ و هنر است و باید از این موقعیت نهایت بهره را ببریم.

وی افزود: نقش کانون‌های فرهنگی مساجد در بهبود وضعیت فرهنگی در جامعه بسیار مهم و تعیین‌کننده است و در این مسیر باید اهتمام لازم را داشته باشیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان از شناسنامه‌دار شدن ۵۰ کانون فرهنگی مساجد در کنگان و عسلویه خبر داد و خاطر نشان کرد: بر اساس آمار موجود در حال حاضر تعداد ۵۰ کانون تخصصی فرهنگی مساجد به صورت شناسنامه‌دار در شهرستان‌های کنگان و عسلویه فعال است.

مختارزاده تصریح کرد: یکی از مشکلات جوانان عضو کانون معضل اشتغال است که انتظار می‌رود با تدبیر مسئولان زمینه جذب و به کارگیری جوانان مسجدی در ادارات و شرکت‌ها فراهم شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد اداره کل ارشاد اسلامی استان نیز گفت: انگیزه الهی رمز ماندگاری کانون‌های فرهنگی مساجد است.

حجت‌الاسلام سعید اشرافی افزود: در چند سال اخیر در راستای افزایش کیفیت فعالیت‌های این کانون‌ها اقدامات متنوعی انجام گرفته و شاهد افزایش امکانات و تجهیزات کانون‌ها در تمام شهرها و روستاها هستیم.

در این آیین تعدادی از جوانان عضو کانون‌های مساجد نیز به بیان دیدگاه‌ها و مشکلات جوانان و راهکارهای جذب جوانان به مسجد پرداختند.