- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

تامین اقلام ضروری مردم دشتستان در ماه مبارک رمضان

“عسلویه نیوز” تعدادی از شهروندان شهرستان دشتستان بر لزوم تلاش بیشتر و مؤثرتر مسئولان برای تامین مواد غذایی مورد نیاز در ماه مبارک رمضان شدند و بر لزوم ساماندهی بازارها و نظارت بر بازار تاکید کردند.
به گزارش عسلویه نیوز به نقل از روابط عمومی اداره صنعت ، معدن و تجارت دشتستان تامین اقلام غذایی مورد نیاز شهروندان در ماه مبارک رمضان اهمیت خاصی دارد و مردم همواره دغدغه تامین مایحتاج ضروری و اقلام پرمصرف خود را در این ایام دارند.
امید شادمان شهروند آبپخش اظهار داشت: تامین اقلام مورد نیاز شهروندان به ویژه در ماه مبارک رمضان از دغدغه‌های اساسی شهروندان است و مسئولان باید در این مسیر اهتمام ورزند.
کریم محمدی شهروند برازجان نیز گفت: راه‌اندازی نمایشگاه‌های طرح ضیافت در سال‌های اخیر با استقبال مردمی مواجه شده و این روند در سال جاری نیز باید تداوم داشته باشد.
رضا شجاعی شهروند سعدآباد نیز بیان کرد: گران شدن مواد غذایی در این ایام موجبات نگرانی مردم شده و طی چند روز اخیر دوباره شاهد اوج‌گیری قیمت‌ها هستیم.
وی یادآور شد: نظارت بر بازار از راهکارهای مهمی است که مسئولان باید در شهرهای شهرستان انجام دهند و باید دست سودجویان و متخلفان را ببندیم.
امیر عباسی نیز ابراز داشت: برخی مغازه‌داران بدون هیچ دلیلی قیمت‌ها را افزایش می‌دهند و اگر نظارت کافی نباشد مردم متضرر می‌شوند.
وی افزود: راه‌اندازی نمایشگاه ضیافت در سال گذشته موجبات بهبود وضعیت قیمت‌ها شد و امیدوار هستیم این روند تداوم یابد تا شاهد بهبود عرضه مواد غذایی و تنظیم بازار باشیم.
محمد رضوانی نیز اظهار داشت: مسئولان اداره صنعت و معدن دشتستان در ماه رمضان سال گذشته عملکرد مطلوبی داشتند و موجبات رضایت خاطر مردم را فراهم کردند.
وی اضافه کرد: این روند باید در سال جاری نیز تداوم داشته باشد تا شاهد تثبیت قیمت‌ها باشیم.
نظارت بر بازار برای برخورد با متخلفان
فرماندار دشتستان با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای ماه رمضان اظهار داشت: تمام مدیران دشتستان را برای خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر و مؤثرتر در ماه رمضان آماده کرده‌ایم.
علیرضا خرمی افزود: نمایشگاه‌های طرح ضیافت در تمام بخش‌ها با کیفیت مطلوبی برگزار می‌شود و تلاش می‌کنیم اقلام با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب به مردم عرضه شود.
وی اضافه کرد: نظارت لازم را بر بازار داریم و اجازه سوء استفاده را به متخلفان نخواهیم داد.
فرماندار دشتستان گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت و بخشداران و سایر مسئولان ذیربط از هم‌اکنون آماده خدمات‌رسانی به شهروندان هستند و هیچ مشکلی نخواهیم داشت.
رئیس شورای اسلامی آبپخش نیز بیان کرد: سال گذشته با همکاری بسیار خوب فرمانداری و اداره صنعت و معدن دشتستان اقدامات بسیار خوبی برای کنترل قیمت‌ها در ماه رمضان داشتیم.
مصطفی رضایی افزود: برای ماه رمضان امسال نیز برنامه‌ریزی کرده‌ایم و به فضل خدا خدمات مناسب را به مردم ارائه می‌دهیم.
وی اضافه کرد: راه‌اندازی نمایشگاه طرح ضیافت از جمله برنامه‌های مهمی است که در آبپخش برای مقابله با افزایش قیمت‌ها و برای رفاه حال شهروندان انجام می‌شود.

عرضه مرغ ۵۲۰۰ تومانی در دشتستان
مسئول روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان نیز اظهار داشت: امسال نمایشگاه طرح ضیافت در مرکز شهرستان برگزار خواهد شد.
ایمان خوشقدم افزود: از ابتدای هفته جاری مرغ با قیمت ۵ هزار و ۲۰۰ تومان در سطح شهرستان توزیع شده و بیش از ۱۵۰ تن مرغ در مرحله نخست بین شهروندان توزیع خواهد شد.
وی ابراز داشت: توزیع برنج و گوشت و برخی حبوبات نیز از دیگر برنامه‌هایی است که به زودی در دشتستان آغاز می‌شود.
خوشقدم تصریح کرد: نمایشگاه‌های طرح ضیافت در دشتستان در ماه رمضان امسال با کیفیت مناسب برای رضایت خاطر شهروندان راه‌اندازی می‌شود.