- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

انتخابات شورای شهر بوشهر/ جابجائی ۸۰۰ رأی در دو صندوق

 در حالیکه پس از اعتراض ۵۴ نامزد چهارمین دوره شورای شهر بوشهر نسبت به بروز برخی تخلفات انتخاباتی، دو شب پیش بازشماری ۵ صندوق رأی آغاز شد و در بازشماری اولین صندوق تخلف و تقلب صورت گرفته آشکار گردید، شب گذشته نیز در بازشماری دو صندوق دیگر نیز شاهد اتفاق عیجبی بودیم که ادعای بحق معترضان را برای ابطال انتخابات ثابت کرد.
“عسلویه نیوز” در حالیکه پس از اعتراض ۵۴ نامزد چهارمین دوره شورای شهر بوشهر نسبت به بروز برخی تخلفات انتخاباتی، دو شب پیش بازشماری ۵ صندوق رأی آغاز شد و در بازشماری اولین صندوق تخلف و تقلب صورت گرفته آشکار گردید، شب گذشته نیز در بازشماری دو صندوق دیگر نیز شاهد اتفاق عیجبی بودیم که ادعای بحق معترضان را برای ابطال انتخابات ثابت کرد.

http://www.rasanews.ir/Images/News/Larg_Pic/17-1-1388/IMAGE633746869397816250.jpg

 

به گزارش “پایگاه اطلاع رسانی بُنا”؛ بروز تخلفات گسترده در سه صندوقی که تاکنون بازشماری آن انجام شده، فرمانداری بوشهر و هیأت نظارت استان را مقابل افکار عمومی قرار داده است و شهروندان در انتظار تصمیم منصفانه متولیان امر هستند.

در بازشماری اولین صندوق مربوط به “مسجد شهید مصطفی خمینی” واقع در کوی نیدی جنوبی، تعداد ۸۹ رأی مازاد به سود یکی از متخبین محاسبه شده بود، این در حالیست که در تعرفه های دیگری نیز از دو دستخط استفاده شده بود. همچنین پس از بازشماری آرای برخی از نامزدها نیز در این صندوق جابجا شده است.

و اما در دو صندوق دیگر که شب گذشته بازشماری آنها انجام شده اتفاقی نظیر صندوق اول رخ داده است.در صندوق شماره ۶۸ (حسینیه امامزاده ضامن) واقع در کوی رایانی ۶۳ رأی برای یکی از منتخبین مازاد حساب شده است.این در حالیست که خبر رسید تنها برای ۲۱ نامزد ۳۵۷ رأی جابجا نوشته شده بود.

در بازشماری و صندوق مذکور حدود ۸۰۰ رأی تا کنون جابجا شده است.

بنا بر گزارش پایگاه خبری بُنا، سومین صندوق به شماره ۵۸ نیز که مربوط به “دبستان حافظ” واقع در کوی بهمنی بود ۱۴۱ رأی تنها برای ۲۱ نامزد محاسبه نشده بود و برای یکی از کاندیداهای معترض نیز ۵۶ رأی کمتر شمارش شده بود.

و اما خبرها حاکی از آن دارد باتوجه به پایان رسیدن بازشماری سه صندوق رأی تاکنون و محرز شدن تخلفات گسترده در انتخابات شورای شهر بوشهر، کاندیداهای معترض خواستار بازشماری حداقل ۵ صندوق دیگر که مسجد قرآن، مسجد توحید و کوی فضیلت نیز در میان آنها قرار دارند، شده اند.