- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

برگزاری کلاس داوری درجه ۳ فوتبال در کنگان

مجید مشایخ در حاشیه برگزاری این دوره در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان بوشهر در چند سال گذشته در امر پرورش داوران برجسته موفقیت خوبی داشته و امیدوار هستیم امسال نیز چند داور خوب و قابل‌قبول به فوتبال کشور معرفی کنیم.
وی افزود: هم‌اکنون داوران استان در لیگ برتر فوتبال و همچنین در لیگ دسته اول کشور حضوری فعال دارند و داوران جوان استان نیز در سایر لیگ‌های کشور درخشش خوبی از خود نشان داده‌اند.
رئیس کمیته داوران فوتبال استان بوشهر خاطرنشان کرد: افزایش دوره‌های آموزش داوری و کیفیت‌بخشی به این دوره‌ها از مهم‌ترین اولویت‌های کمیته داوران استان است و امیدوار هستیم با حمایت هیئت فوتبال استان بتوانیم در این عرصه موفقیت لازم را کسب کنیم.
مشایخ تصریح کرد: برای پرورش استعدادهای داوری استان از هیئت‌های فوتبال شهرستان‌ها انتظار داریم، داوران خود را به کلاس‌های داوری اعزام کنند تا شاهد افزایش سطح دانش داوران و کسب موفقیت بیشتر باشیم.
این مسئول از برگزاری کلاس داوری درجه سه فوتبال در کنگان خبر داد و ابراز داشت: این دوره کلاس داوری درجه سه با حضور ۳۰ داور هم‌استانی از شهرستان‌های دیر، کنگان و تنگستان به میزبانی کنگان از تاریخ ۱۰ تیر ماه آغاز شده و تا ۱۶ تیرماه ادامه خواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: این کلاس به مدرسی ناصر صناعی مدرس فدراسیون فوتبال بصورت تئوری و عملی برگزار می‌شود و از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار است.
مشایخ اذعان داشت: سطح داوری استان در چند سال اخیر رشد بسیار خوبی داشته و در صورت حمایت بیشتر می‌توانیم به موفقیت‌های بیشتری نیز برسیم.