- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

گنجی:امیدواریم انتصاب آقای حیدری آمار بیکاری جوانان را به حد اقل برساند.

امام جمعه بخش عسلویه در ابتدای خطبه های خود با تبریک بعثت پیامبر عظیم الشان اسلام و میلاد با سعادت امام حسین (ع) و حضرت ابالفضل العباس (ع) در روزهای سوم و چهارم شعبان به نمازگزاران اظهار داشت: مسئولین بایستی در چنین روزی ترتیبی اتخاذ نمایند تا در روز میلاد امام حسین (ع) جانبازان و ایثارگران مورد تجلیل واقع گردند تا ارزشهای آنها به این انقلاب حفظ شود.
آقای گنجی همچنین در خطبه دوم خود که به خطبه سیاسی معروف است با اشاره به سیاست های کلی اصلاح و الگوی مصرف که از سوی مقام معظم رهبری به سران سه قوه ارسال شد تصریح کرد: بحث الگوی اصلاح مصرف نبایستی یک طرفه باشد و در این گام هم مسئولین و هم مردم باید به انجام آن اهتمام دهند. بعضاً در ادارات مشاهده گردیده که در طول هفته چندین ماشین از عسلویه به استان به جهت انجام ماموریت در حال تردد هستند که به جای این همه هزینه و اصراف در انرژی سوخت میتوان از یک اتوبوس از مقصد عسلویه به استان جهت ایاب و ذهاب مسئولین گذاشته شود تا در بهینه کردن مصرف انرژی گامی موثر برداشته شود.
ایشان در ادامه به اتفاقات سال ۸۷ در روزهای ۱۸،۱۹و۲۰ تیرماه که در مرکز کشور صورت گرفت اشاره و خاطر نشان کرد: در چنین روزهایی مرکز کشور محل تاخت و تاز منافقین و افراد اصلاح طلب قرار گرفت و امنیت کشور را زیر سوال بردند که نتیجه این کارها تعرض و خسارت وارد نمودن به اموال مردم گردید و چهره واقعی این افراد در انتخابات رونمایی شد و مردم با حضور آگاهانه خود در خیابانها و راهپیمایی این فتنه شوم را به نابودی کشاندند.
آقای گنجی با اشاره به انتخاب استاندار جدید استان بوشهر و عدم معارفه وی تصریح کرد: پس از مدتها کش و قوسهای فراوان از سوی هیئت دولت با پیشنهاد وزارت کشور و موافقت رئیس جمهور “محمدحسین جهانبخش” استاندار سابق خراسان شمالی به عنوان استاندار بوشهر معرفی شد که حدود ده روز از این ماجرا می گذرد ولی جلسه معارفه وی به تعویق افتاده است که امیدواریم این مسئله هرچه زودتر انجام و کارهی عقب افتاده استان شتاب خیره کننده ای به خود گیرد.
امام جمعه عسلویه همچنین در ادامه خطبه سیاسی خود از انتصاب آقای حیدری به سمت مدیر کل کار و امور اجتماعی استان اشاره نموده و تاکید کرد: در گذشته متاسفانه از سوی مدیر اسبق اداره کار و امور اجتماعی استان اطلاعات غلط از نظر آمار ارائه
می شد که هیچ گاه قابل قبول نبود و امیدواریم با روی کار آمدن آقای حیدری در سمت جدیدشان بتوانند تحول شگرفی در حیطه اشتغال بخصوص اشتغال جوانان عسلویه در شرکت های منطقه را فراهم نمایند و دغدغه اصلی آنها را رفع نمایند.
در پایان این خطبه ها آقای گنجی لوح تقدیر خود را به آقای محمد زارعی به جهت برپایی نمایشگاه مبارزه با مواد مخدر در بخش عسلویه و همچنین انتخاب ایشان بعنوان بهورز نمونه کشور اعطا نمود.