- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

استاندار بوشهر: مشکلات درمانی جانبازان به‌دلیل بی‌کفایتی مدیران است

استاندار بوشهر گفت:وجود مشکلات درمانی جانبازان در ادارات به‌دلیل بی‌کفایتی مدیران است.

به گزارش”عسلویه نیوز”به نقل از خبرگزاری شبستان از بوشهر، محمدحسین جهانبخش، استاندار بوشهر، بعد از ظهر امروز (۱۹ تیر)، در آیین تجلیل از جانبازان نیروی انتظامی استان بوشهر گفت: جایگاه جانبازان در ایران ویژه است اگر چه آن گونه که باید و شاید مسئولان این قشر توجه و رسیدگی نمی کنند.

وی با بیان اینکه جانبازان افتخار آفرینان نظام هستند، افزود: جانبازان یادگاران همیشه جاوید و یاران شهدای گرانقدر و پیام‌آوران شهیدان هستند.

جهانبخش خاطر نشان کرد: تصویب لایحه جامع ایثارگران در رفع مشکلات جانبازان موثر است، اما این طرح پنج سال در مجلس بلاتکلیف مانده است.

 

وی عنوان کرد: ایران اسلامی ام القرای جهان اسلام است و ظرفیت‌های فراوانی برای خدمت‌رسانی دارد. عزت، اقتدار و عظمت ایران اسلامی مدیون و مرهون خون شهدا و ایثارگریهای جانبازان و آزادگان است.
استاندار بوشهر گفت: دستور کار استکبار جهانی حمله به دین و باورهای مردم است چرا که فهمیده‌اند جنگ نظامی اثرگذار نیست.
این مسئول بیان داشت: در یک تلاش همه جانبه دشمن برای از بین بردن این نظام که در جهان الگو شده می‌کوشد، در حالی که انقلاب اسلامی از مرزها عبور کرده و در قلب مومنان نشسته است.

رضا محمدی یگانه فرمانده انتظامی استان بوشهر نیز در این آیین، گفت: نیروی انتظامی استان بوشهر مفتخر است ۲۳۰ شهید و ۱۰۰ جانباز را تقدیم انقلاب کرده است.
وی افزود: این شهیدان و جانبازان در مبارزه به جرثومه‌های فساد که از استکبار پیروی می‌کردند شهید و جانباز شدند.
وی با بیان اینکه هر خدمتی که به جانبازان شود باز هم کم است، اذعان داشت: در سال گذشته پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال هدیه ازدواج به خانواده‌های جانبازان، پرداخت ۱۶ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال وام بلاعوض، پردخات ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ودیعه مسکن و ۸۲۵ میلیون ریال بیمه حوادث از جمله خدمات انجام شده به جانبازان در نیروی انتظامی بوده است.